JorisBlack
Well-known member
Make the Catholic Church great again!Ik had eerlijk gezegd erger verwacht, cava nog
Oftewel MACACHUGA baby
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Make the Catholic Church great again!Ik had eerlijk gezegd erger verwacht, cava nog
Slechts één letter verschil met onze buurman!Een zekere Robert Prevost

Op een Italiaans plein nadat de Italiaanse frontrunner het weer niet is geworden, na 50j? Lijkt me niet onlogisch.Was dat nu maar een gedacht of was het redelijk stil op het plein na de bekendmaking.
De vlugst doorprikte theorie ooit, ofwel heeft Vance fout gekozen: https://www.newsweek.com/robert-prevost-criticize-jd-vance-months-before-becoming-pope-2069849Theorie: Vance is stiekem een CIA agent en die heeft Franciscus omgelegd zodat ze een Amerikaanse Paus konden installeren.![]()
De vlugst doorprikte theorie ooit, ofwel heeft Vance fout gekozen: https://www.newsweek.com/robert-prevost-criticize-jd-vance-months-before-becoming-pope-2069849
It was just a jokeHet is niet omdat het een Amerikaanse paus is dat die ook Amerika gaat voortrekken. Leo XIV staat aan het hoofd van de wereldlijke Kerk en zal ook in die hoedanigheid leiderschap tonen. Niet dat dit onmogelijk zou zijn (mensen zijn feilbaar en dus corrumpeerbaar), maar Robert Prevost is niet bepaald een MAGA-kardinaal/paus.

Nogal kort door de bocht inderdaad om direct de link te gaan leggen met Trump en MAGA omdat het toevallig een Amerikaan is.Het is niet omdat het een Amerikaanse paus is dat die ook Amerika gaat voortrekken. Leo XIV staat aan het hoofd van de wereldlijke Kerk en zal ook in die hoedanigheid leiderschap tonen. Niet dat dit onmogelijk zou zijn (mensen zijn feilbaar en dus corrumpeerbaar), maar Robert Prevost is niet bepaald een MAGA-kardinaal/paus.
One does not simply joke in Pol & Actua!It was just a joke![]()
Kunt mensen niet kwalijk nemen dat hun eerste knee-jerk reactie "TOEVALLIG SEG" is. De meeste gaan wellicht niet eens opzoeken wie het is.Heeft trouwens bijna zijn volledig kerkelijk leven in Peru gewoond. Van alle Amerikaanse kardinalen is deze het minst Amerikaans.
Het vitriool vloeit alvast rijkelijk. Ik ben benieuwd naar de tariffs voor Vaticaanstad, 300% op hostiepapier.![]()
MAGA melts down over ‘WOKE MARXIST POPE’ who is a ‘Never Trumper liberal’
Laura Loomer lamented that the new pope ‘is anti-Trump, anti-MAGA, pro-open Borders, and a total Marxist like Pope Francis,’ adding that it’s ‘GROSS’ that he now leads the Catholic Churchwww.independent.co.uk
Ook MAGA ís laaiend enthousiast!
In de aanloop moet het toch vreemd aanvoelen wanneer er wordt geschreven dat je met 66 jaar eigenlijk te jong bent voor de functie van Paus.
De jongste paus in de recente geschiedenis was er 58 bij aantreden. De oudste 78.In de aanloop moet het toch vreemd aanvoelen wanneer er wordt geschreven dat je met 66 jaar eigenlijk te jong bent voor de functie van Paus.