Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zit al een tijdje in het assortiment van Carrefour Market / Hyper.Waar kan ik caputo pizzeria 00 lokaal vinden?
Ik dacht dat ik nog had maar blijkbaar niet en zou snel nodig hebben.
Ga me volgend voorjaar toch ook een Ooni aanschaffen. Tevreden van de Koda 2 of zou je toch opteren voor groter ?

Hier ook wel regelmatig zelf bakken behalve in de wintermaanden niet als de Weber binnen staat. De komende maanden wat in het oog houden of er acties komen.Ik heb de Koda 2 pro, 18 inch. Ik heb graag ruimte om te werken. Ik bak wel regelmatig
Hier ook wel regelmatig zelf bakken behalve in de wintermaanden niet als de Weber binnen staat. De komende maanden wat in het oog houden of er acties komen.

Welke verhoudingen heb je gebruikt voor het deeg? Ziet er super uit!Ondertussen een maand eigenaar van een unold luigi. De budget oven onder de pizza ovens (171€ op conrad). Na wat inleeswerk toch beslist om hem te kopen want met enkele aandachtspunten en aankoop van een biscotto (maar die heb ik nog niet) zou je er deftige pizza's kunnen uithalen.
Nu mijn derde sessie gedaan te hebben begin ik redelijk blij te zijn met het resultaat. Deze waren allemaal met left over pulled pork uit de vriezer en wat variatie met groenten en kaas.
Pizzadeeg met caputo pizzeria 65% 24u fermentatie.
Bij interesse wil ik gerust wel eens een deftige review schrijven.
Ik vermoed dat die 65% de verhouding water - bloem is (dus 650g water op 1kg bloem)Welke verhoudingen heb je gebruikt voor het deeg? Ziet er super uit!
En wat bedoel je met die 65%? Is dat het eiwitgehalte?
Zoals hier reeds gezegd duid die 65% op de water/meel verhouding. 65% vind ik ideaal om te bewerken en toch mooie pizza's. Hoger vraagt meer skills en oefening. 1% meer is echt een groot verschil.Welke verhoudingen heb je gebruikt voor het deeg? Ziet er super uit!
En wat bedoel je met die 65%? Is dat het eiwitgehalte?
Kort antwoord: ja!Damn die pizza's zien er hier wel allemaal top uit, is het echt de moeite waard om te investeren een speciale pizzaoven als je redelijk vaak pizza's maakt?
Ik krijg m'n deeg er nooit zo deftig uitizen zoals bovenstaande foto's gebakken.
Kort antwoord: ja!
Je moet gewoon die hoge temperaturen hebben die je met een gewone oven niet kan halen.