Al meermaals uitgelegd. De reacties geven je de mogelijkheid om te participeren aan topics en discussies zonder zelf persé te moeten posten. Het is een laagdrempelige manier van interactie, die ook vermijdt dat topics vervuild worden met +1-posts.Uiteraard, het was dan ook mijn post.
Maar waarom is dat zo belangrijk voor jou? Eerlijke vraag, probeer je stelling gewoon te begrijpen. Ik heb nooit echt de nood gevoeld iemands post goed of af te keuren op die manier.
Ik gebruikte de functie puur als: leuk=post is leuk, happy=post is grappig, etc... Maar dat was dan ook gewoon mijn mening op dat moment, tis niet dat mijn lees of post gedrag daar van afhankelijk is.
Het heeft nu ook als resultaat dat heel wat posts op een koude steen lijken te vallen, omdat +1 posts hier niet ingeburgerd (en niet toegelaten) zijn, waardoor je enkel nog weerwoorden ziet. Of doodse stilte.

Mijn post was een vraag naar Nestorius' specifieke stelling. Jouw antwoord gaat toch niet specifiek over posts goed of af keuren, maar eerder over participatie/interactie in het algemeen? Dus ik weet niet waar ik Nestorius dit al meermaals heb zien uitleggen, tenzij het een dag of twee geleden was en ik dit gemist heb.