Die nieuwe in Lievegem.Waar gaat gij? Je was dacht ook van de kanten van Evergem als ik het me goed herinner? Mag via PB![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die nieuwe in Lievegem.Waar gaat gij? Je was dacht ook van de kanten van Evergem als ik het me goed herinner? Mag via PB![]()
Echte mannen komen niet toe met een pakske bloemsuiker als gewichtIk ben al 3 weken bezig ze![]()

Training in de fitness heEchte mannen komen niet toe met een pakske bloemsuiker als gewicht![]()

Ik ben al 3 weken bezig ze![]()
Hier ook 11:30. De eerste weekskes zullen er met constante spierpijn zijn bij mij.Eerste sessie woensdag voormiddag ligt toch al vast se![]()
Da kon toch ook gewoon in België?Ik ook, 4 x per week 120 km rijden voor in Nederland te gaan fitnessen.
no excuses.
Ik kon in mijn huidige fitness gaan, 15 mensen/uur, vanaf vandaag moet er niet meer gereserveerd worden.Huh? Gewoon binnen?Da kon toch ook gewoon in België?Ik kon in mijn huidige fitness gaan, 15 mensen/uur, vanaf vandaag moet er niet meer gereserveerd worden.
Ja en nee, ge moest uw gerief meepakken naar buiten wat bij mooi weer wel gebeurde. Maar voor de grotere machines of als't wat druppelde, zat iedereen binnen en ze keken er niet naar.Huh? Gewoon binnen?
Da kon toch ook gewoon in België?Ik kon in mijn huidige fitness gaan, 15 mensen/uur, vanaf vandaag moet er niet meer gereserveerd worden.
Ja maanden nu ook niet, maar sinds 8 mei mocht het welHier in de buurt heeft een fitness een boete gekregen omdat die open was een paar maanden geleden.

WenerThe DOMs are real.
Ik ga gewoon té hardWener

en nu het slechte nieuws alles is volzet tot zondag
same sameThe DOMs are real.