Die opwarming vind ik vrij veel volume dat er niet zoveel toe doet. Lege bar en 40 kg, ik zou daar minder herhalingen doen. Na die 80 kg nog 1-2 keer 100 kg en dan sets met 110 kg.
Wat exact is moeilijker te zeggen. Als je vorige keer na al dat volume dat nog 2x kon zou ik denken aan 3x3 maar dat moet je zelf wat zien. Zou best wel eenvoudig kunnen zijn. Daarna dan misschien een AMRAP met 100 kg aangezien je graag volume doet en voor de "massa". Optioneel. Als dat zeer eenvoudig gaat zou ik overwegen van te stijgen in gewicht.
Massa krijg je ook van lage reps, het is gewoon er minder op gericht. Mensen die meer op kracht trainen doen bv. wekelijks een van hun trainingen dan langere sets om ook wat op massa te trainen en niet altijd je gewrichten zo te belasten. Of je doet het meer in cycli, enkele weken echt focus op sets van 1-3 reps, om dan enkele weken 5-10 te gaan. Hangt allemaal wat af van doelen en voorkeur, daar zijn hele boeken rond geschreven. Algemeen wil je om op kracht te trainen veel spiervezels recruteren, wat betekent dichter bij je 1RM trainen maar ook uitputting vermijden om dat mogelijk te maken, en voor massa wil je meer richting uitputting, dus sets tot falen.
Algemeen worden sets van 5 reps vaak al een soort ideale middenweg gezien om beide af te dekken, denk dan 70-80% 1RM. Toen ik wedstrijden deed was training 1 van de week meestal 1-3 reps, training 2 4-5 reps, om dan all-out in training 3 sets te doen van 1 rep. Dat dan als het doel echt was om limietkracht te trainen.
Ik ken niet zoveel van trainen voor hypertrofie maar ik dacht dat tot falen gaan daarvoor vaak werd aanzien als ideaal, wat hij wel doet.