Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nopeHeeft hij een forum?
Dat klopt. Na 9lives wilde Praga graag een plekje voor zichzelf, waar hij zijn ei kwijt kon, waar hij vrij en ongebonden zijn artikels en reviews kon schrijven. En Pragalicious is het resultaat daarvan.Zie net dat Praga zijn eigen site heeft opgericht. Zijn er plannen om samen te werken of is het definitief een splitsing?
Je kan mss hier een vaste link zetten op jullie forum zodat meer mensen ook zijn site leren kennenDat klopt. Na 9lives wilde Praga graag een plekje voor zichzelf, waar hij zijn ei kwijt kon, waar hij vrij en ongebonden zijn artikels en reviews kon schrijven. En Pragalicious is het resultaat daarvan.
Natuurlijk wensen we hem daar al het mooiste mee, niet dat hij dat nodig heeft. Want het is zijn passie, en dat zie je eraan. En we hopen dat we in de toekomst nog even goed kunnen samenwerken als altijd!

Bedoel je niet Maurice Engelen ipv Dennis black magic?Da's precies dat Dennis black magic en Jani kazaltzis die naam samen hebben gedacht.
![]()
Ghoh. Ik heb toch het gevoel dat hij beter zou met iemand anders in zee zou gaan. Nu is alles versplinterd.
Om eerlijk te zijn dacht ik hier, of een ander pc forum dat kan aansluiten bij zijn huidige website.Toch geen Frank Molnar zeker?
Die website ziet er trouwens echt verschrikkelijk uit. Een standaard wordpress die een klein beetje getweaked is. Bovenaan hebben alle afbeelding een 9lives look met die rode rand, en heel de footer heeft nog de default blauwe knoppen. Allé, het ziet er eerder uit als de gameblog van een 15-jarige dan van iemand die al meer dan 20 jaar in het wereldje meedraait.Ik hoop oprecht voor hem dat die website een succes zal worden, maar eerlijk gezegd vraag ik me af wat vandaag de dag een meerwaarde is van een Vlaamse gamingwebsite, zonder community erachter. Wat is het onderscheid met de rest?
Nu is de 9Lives website precies veranderd om net de nadruk te leggen op BG ipv Pragalicious? Hoe komt dat?
Nu is de 9Lives website precies veranderd om net de nadruk te leggen op BG ipv Pragalicious? Hoe komt dat?
9lives.html = de standalone website van Pragalicious