Putain

Hans Moleman

Well-known member

3 afleveringen ver, en echt onder de indruk. Deze reeks verdient een eigen topic. Combinatie van een rauw Brussel knap in beeld gebracht, en erg knappe en bij momenten hilarische dialogen. Erg sterk gecast ook, met zeker niet de grootste namen. En Gorik zelf doet dat ook niet slecht.

Heel grote fan van de 2 personages waar de trailer mee begint.
Allemaal kijken zou ik zeggen. Potentieel pareltje.

Enkel episode 1 gezien, gebeurt nog niet veel, nerveus gewauwel van Gen Z en een voorlopig dunne verhaallijn over een gebroken gezin.

3 afleveringen ver, en echt onder de indruk. Deze reeks verdient een eigen topic. Combinatie van een rauw Brussel knap in beeld gebracht, en erg knappe en bij momenten hilarische dialogen. Erg sterk gecast ook, met zeker niet de grootste namen. En Gorik zelf doet dat ook niet slecht.

Heel grote fan van de 2 personages waar de trailer mee begint.
Allemaal kijken zou ik zeggen. Potentieel pareltje.
Spijtig dat het op Streamz only is...

Deze bijgehaald en wow, wat een serie seg! Authentiek gevoel van Brussel en perfecte mix tussen humor en aangrijpendheid. Camerawerk, scenario, acteurs, ... allemaal prima. Een van de beste series die in ons land al gemaakt is!

Dat gesprek op de bus over die blinde. :rofl:
De onbijtscene met de cornflakes ook hilarisch.
Echt heel sterke en toch niet super bekende cast. En wat een acteerprestaties van Lisa Van Der Aa. De rol van haar leven.

1e aflevering gezien, blijf toch beetje op m'n honger zitten qua verhaallijn tot nu toe. Gemiddelde youngster familiedrama lijkt het tot nu toe, met dan een Brussels sausje over wat het iets aanstekelijker maakt.

De kerel van zijn balzak likken is wel geniaal.

De onbijtscene met de cornflakes ook hilarisch.
Echt heel sterke en toch niet super bekende cast. En wat een acteerprestaties van Lisa Van Der Aa. De rol van haar leven.
Die ‘Snokkie’ (of hoe heet hij) is toch echt een fantastisch personage, terwijl die niet eens echt heel aanwezig. Die ontbijtscene was echt schitterend idd :biglaugh:

Knappe serie tot hiertoe. Het heeft echt de juiste vibe en men heeft een perfecte cast samengesteld. Niemand die uit de toon valt. Alles is ook heel subtiel en klein gehouden.

Lisa Van Der Aa speelt idd voortreffelijk. Geef die maar een Ensor.

We zitten nu aan aflevering 7, en het blijft echt wel sterk.

1 van de beste Belgische reeksen die ik al ooit zag denk ik zelf.

Die humor, die personages, die cast. Ook heel goed gemaakt gewoon.

komt dat later op vrt of een andere zender? ja de eerste aflevering staat op vrtmax, maar is weer truuk die ze bij vrtmax moeten gebruiker om mensen naar streamz te lokken

Die eerste ket die in beeld komt lijkt wa op @Beffer of heb ik 't mis? Alé, wel met een ander coiffuurke en wa make-up. Ofwel was ik nadien te zat om me z'n gezicht nog goed te herinneren.
@beffals gij het zijt, amai chapeau pee, als gij het niet zijt, ook chapeau.

Die eerste ket die in beeld komt lijkt wa op @Beffer of heb ik 't mis? Alé, wel met een ander coiffuurke en wa make-up. Ofwel was ik nadien te zat om me z'n gezicht nog goed te herinneren.
@beffals gij het zijt, amai chapeau pee, als gij het niet zijt, ook chapeau.
Vas-y pée kzen toch schuuner als da :sarcastic:, het (sexy) accent hebben we wel gemeen daarentegen :coolbrows:

Eerste aflevering vind ik goed. Komt allemaal heel ongedwongen over, geen geforceerde verhaallijnen en naturel gebracht. Brussels accent is ook wel een plus.

Terug
Bovenaan