Gohja, dat vind ik nu echt niet zo erg. Dat gebeurt echt overal. In pakweg Spanje bv wanneer Courtois naar Atletico moet, is het nog 1000 keer erger dan dit. Ik zou het zelf niet doen, maar is eerder wat geplaag.
Dat mbt Kompany, als dat waar is, is een pak erger. Alleen moet dat idd toch echt door zowel de bank van Club als de 4de ref zijn gehoord.
Maar waarom de reactie van Kompany "klasse" zou zijn, dat ontgaat mij wel volledig. Omdat hij zegt dat de match er niet toe doet en hij helemaal gedegouteerd naar huis gaat? Hij kan ook een minder polariserend statement maken en zeggen dat hij beseft dat dit enkelingen zijn, rotte appels die er uit moeten. Nu lijkt hij gewoon het hele Brugse publiek en Club zelf weg te zetten als racisten, want hij wil "geen polemiek starten met Club dit of Club dat" maar denkt er wel het zijne van. Alsof er in het RSCA publiek geen racisten zitten?
Het hoort niet in een stadion, begrijp mij niet verkeerd, maar hij maakt er wel van dat dit "het Brugse publiek" is, en dat is onzin.