De achtergevel van hun hoofdgebouw zal inderdaad 2 meter verder komen dan het mijne.
Waarom ik "zo ondiep" heb bijgebouwd? Ik heb gewoon de achtergevel van mijn hoofdgebouw laten staan, zoals letterlijk iedereen in onze huizenrij de achergevel van zijn hoofdgebouw heeft laten staan, ook bij hun renovaties. Om het dan te framen dat "mac-bc te ondiep heeft bijgebouwd" is wel heel erg van de pot gerukt. Dat is zoals de kip met 3 poten zich afvraagt waarom alle andere kippen er zo vreemd uitzien.
Ik heb enkel het gelijkvloers verbouwd, je weet wel, hetgeen waar niemand last van heeft. Mocht ik de achtergevel van mijn hoofdgebouw namelijk 2 meter naar achter geschoven hebben, dan zou ik mijn buur aan de andere kant in een donker gat gestoken hebben. Een agressieve dickmove die ik nooit zou durven voorstellen. Het had mij ook 10m² extra bewoonbare oppervlakte kunnen opleveren, maar samenleven doe je in goede onderlinge verstandhouding... Dacht ik.
Dit vind ik toch tegenstrijdige info. Je hebt ramen gestoken in de zijgevel van je verdieping achteraan. Stond die er dan al? Of heb jij die verdieping bijgebouwd? In beide gevallen kwam of komt die dan toch ook voorbij de achtergevel van jouw buur?
EDIT/ eindelijk duidelijk, die ramen zitten dus ook op het gelijvloers.
Daarnaast, jammer dat je niet meer inhoudelijk reageert op mijn posts, te moeilijk wellicht om toch af en toe iemand (deels) gelijk te moeten geven?
Laatst bewerkt: