Pskonejott
Active member
Deze thread gaat over de reddit blackouts en dan vraag je je af waarom subs ineens weg zijn?
Je beseft toch dat de meeste momenteel "weg" zijn right?
Op de meeste subs mag misinformatie niet. Als je niet ingrijpt tegen "covid negativiteit" zit je binnen de kortste keren met conspiracy verkopende antivaxers. Moderatie moet dus ingrijpen om ervoor te zorgen dat de het niveau behouden blijft. Kan dat voor een echokamer zorgen? Ja zeker maar daarvoor moet je niet elke vorm van moderatie verwarren met censuur. Hier op het forum tast je ook wel eens de grenzen van het fatsoen af dus ik zou toch eerder eens naar jezelf kijken dan het op moderatie te steken. Dat mods vaker moeten ingrijpen tegen extreem rechtse meningen lijkt misschien oneerlijk maar is meestal gewoon een logisch gevolg van de standpunten die ze vaak innemen.
Er zijn vele, ook enkele gigantische subs die pas gaan open gaan als reddit bijstuurt. Benieuwd hoe dit gaat evolueren. Als ze effectief die mods gaan bannen en management zichzelf de subs zou toeeigenen is dat echt wel de start van een nieuw reddit tijdperk.
Ik zit meer dan waarschijnlijk al langer als u op Reddit. Belgium is nu weg uit mijn Boost zijbalk terwijl anderen die closed zijn dat niet zijn. Mijn vraag was dus waarom, dus uw smiley steek houdt geen -steek-. Als je het probleem niet wil zien met die sub, geen probleem. Dat die maar altijd offlne blijft.

maar de fout ligt altijd bij de strenge moderatie en niet uw posts he