Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Werchter morgen om 8 aankondiging. Ne maat bij Dansende Beren heeft wel het gerucht al bevestigd aan mij.
If you wanna be an American Idiot,...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ok dit is ne raren. Niet slecht en zeker eens te checken maar die heeft nu net een tour op niveau Vorst Nationaal aangekondigd. Ik zeg niet nooit maar dit is too soon.![]()
Sam Fender is tweede headliner voor Rock Werchter
Sam Fender is de tweede naam voor Rock Werchter. De Brit zal op zaterdag 5 juli de Main Stage afsluiten. Vorige week maakte het festival de eerste headliner Green Day bekend.www.demorgen.be
Geen idee wie dit is, iemand die kan uitleggen?
Live Nation package deal naam?![]()
Sam Fender is de tweede naam voor Rock Werchter. De Brit zal op zaterdag 5 juli de Main Stage afsluiten. Vorige week maakte het festival de eerste headliner Green Day bekend.www.demorgen.be

Vind ik persoonlijk wel een heel goeie artiest, ook live sterk. Vorige passage op Werchter was ook gewoon heel goed.![]()
Slaagt nergens op.Misschien eerder Ariana Grande, of iets van eigen bodem: Camille.Olivia Rodrigo derde headliner en afsluiter. Voor de vierde zet ik mijn geld op Linkin Park maar dat de aankondiging van die tour tegelijk met hun album komt
Fender is wel echt een gok ja. Wel een duidelijke verjonging: vorige jaren had je 1 jongere headliner nu is het waarschijnlijk 50/50. Rodrigo is tegelijk ook de eerste headliner die in de 21ste eeuw is geboren.Drie mooie headliners tot nu toe, voor het eerst in lange tijd nog maar eens combi gaan. Al had ik Sam Fender ook eerder als subheadliner gezien, maar komt binnenkort met een nieuw album (en zijn passage vorige keer was zeker te pruimen) en ik denk wel dat hij zich kan bewijzen op die headlinerpositie.
Het is vooral de plek die ze krijgt he. Zet ze wat vroeger ofzo en niemand gaat er over klagen. Maar om meteen een jubuleum editie als vuurdoop te krijgen... Het voelt gewoon niet verdiend aan.Olivia als zondagse afsluiter kan ik toch echt niet vatten.
Vorige afsluiters: Muse, SOAD, Peppers, Foo Fighters, Arctic Monkeys, etc
Hopelijk zijn de voorlaatsten dan wel bangers en kan de oude garde al de uittocht beginnen en kan de jeugd nog wat langer blijven.
Zou daar niet op rekenen, er wordt toch altijd wat rond een headliner gebouwd. Ik snap het wel hoor, de verjonging wordt beter te vroeg als te laat ingezet en de garde die nu voor een Muse, de Peppers etcetera komen verjongt niet, sommige van die bands gaan het zelf ook geen 15 jaar meer volhouden of kunnen ook op TW Classic.Olivia als zondagse afsluiter kan ik toch echt niet vatten.
Vorige afsluiters: Muse, SOAD, Peppers, Foo Fighters, Arctic Monkeys, etc
Hopelijk zijn de voorlaatsten dan wel bangers en kan de oude garde al de uittocht beginnen en kan de jeugd nog wat langer blijven.
Zoiets lijkt mij meer met planning te maken hebben als met de prestige. Gezien de politieke ontwikkelingen voel ik mij eerlijk gezegd meer geroepen om American Idiot mee te gaan brullen op 4 juli als op de 6de, dus dat is toch wel een meevaller.Het is vooral de plek die ze krijgt he. Zet ze wat vroeger ofzo en niemand gaat er over klagen. Maar om meteen een jubuleum editie als vuurdoop te krijgen... Het voelt gewoon niet verdiend aan.
Dat is toch al jaren zo?Op lange termijn wilt iets als Rock Werchter ook hip blijven en moet er op lange termijn gekeken worden, want voor je het weet ben je voor tieners niet dat cool festival maar dat festival waar ma en pa ook rondlopen.