Rock Werchter 2026

Dat is totaal niet bevestigd. Gewoon een gerucht dat komt van iemand die het 'zou hebben zien staan op een computerscherm'.

Sorry, maar ik geloof er nog niks van tot ik die sukkels van 'Hey Ho' aangekondigd zie worden.
Als ik mijn tourlife app open, zie ik nochtans hetzelfde als wat op festileaks staat 😅
Een beetje naïef om te denken dat enkel een select live nation groepje weet wie er speelt.
Ik zie al zo goed als alle line ups waar we deze zomer spelen.

Moby en The Cure op dezelfde dag. Zouden ze die op hetzelfde moment laten spelen zodat je eigenlijk maar 1 naam kan zien?

Als ik mijn tourlife app open, zie ik nochtans hetzelfde als wat op festileaks staat 😅
Een beetje naïef om te denken dat enkel een select live nation groepje weet wie er speelt.
Ik zie al zo goed als alle line ups waar we deze zomer spelen.

Dus Lorde komt nog, nu ze doodleuk Prodigy hebben aangekondigd vandaag? Want feit dat die bvb niet op Down the Rabbit Hole staat, maakt die erg onzeker als sub.

Moby en The Cure op dezelfde dag. Zouden ze die op hetzelfde moment laten spelen zodat je eigenlijk maar 1 naam kan zien?
Blijkbaar hebben ze in de reacties op facebook bevestigd dat ze niet gaan clashen. Waarschijnlijk Moby als voorlaatste op de Main en The Cure als afsluiter.

Geen idee waar gij u in opjaagt, maar het zal mij worst wezen.

Ook de meest sympathieke ster aan het forumfirmament he jij 😅? Was gewoon de simpele vraag of Lorde nog gepland staat als sub, omdat je er zo graag prat op gaat dat je alle info hebt staan in je appje. Maar nevermind, we zien wel wanneer de line up dropt.

Het begint nu wel een schijtzffiche te worden. Geen enkele rockband als klepper? Na 5j combi is dit veruit het minst interessante wat ze al hebben aangekondigd. Allemaal bands waar ge van in’t slaap valt als ge die muziek afspeelt na een lange werkdag. Behalve dan The Prodigy natuurlijk maar dat is zonder Flint dusja…

En om af te sluiten komt de bomma spelen.

Dit is toch om mee te lachen voorlopig?

Ik kan er niet aan doen, maar de focus ligt momenteel blijkbaar op de boomers en millenials. Al die namen zijn interessant als je 40 jaar oud bent. Maar niet zo interessant als tiener denk ik dan?

zelf al 45-jarige lig ik niet meer wakker van Prodigy en Moby hoor
The Cure iets meer omdat ik die nog niet gezien heb
Flauwe namen idd dus imo

Ik wil zondag wel gaan eventueel, maar liefst wacht ik tot meer namen bekend zijn. Ik vind The Cure best goed en Moby op zich wel interessant en toch veel hits die best te pruimen zijn. De andere dagen zou ik nooit doen, al is Gorillaz ook best interessant.

Ik kan er niet aan doen, maar de focus ligt momenteel blijkbaar op de boomers en millenials. Al die namen zijn interessant als je 40 jaar oud bent. Maar niet zo interessant als tiener denk ik dan?
Misschien dat Livenation die kaart volop zal trekken voor Pukkelpop en Werchter anders oriënteert?

Ik vind het tot nu ook zwaar onvoldoende qua headliners maar ze zijn ook afhankelijk van wie er tourt en of er kapers op de kust zijn. Als bv. Nick Cave naar Live Is Live gaat verliezen ze al een klepper. Linkin Park zetten ze zelf op Boutique (en stond er vorig jaar ook)...

Festivals in het buitenland zitten ook wat droog met de headliners want die lopen gelijk met Werchter. Mad Cool heeft wel Foo Fighters en sub-headliner The War On Drugs. Dat zou voor het Werchterpubliek meteen een grote win zijn.

Ik denk dat ze met de sub-headliners en kleinere namen stevig zullen uithalen.

Misschien dat Livenation die kaart volop zal trekken voor Pukkelpop en Werchter anders oriënteert?

Ik vind het tot nu ook zwaar onvoldoende qua headliners maar ze zijn ook afhankelijk van wie er tourt en of er kapers op de kust zijn. Als bv. Nick Cave naar Live Is Live gaat verliezen ze al een klepper. Linkin Park zetten ze zelf op Boutique (en stond er vorig jaar ook)...

Festivals in het buitenland zitten ook wat droog met de headliners want die lopen gelijk met Werchter. Mad Cool heeft wel Foo Fighters en sub-headliner The War On Drugs. Dat zou voor het Werchterpubliek meteen een grote win zijn.

Ik denk dat ze met de sub-headliners en kleinere namen stevig zullen uithalen.
Foo Fighters en TWOD is gewoon een top avond. Met gitaren.

Nu is het Rock Werchter en zachtjes ongeïnteresseerd heen en weer bewegen op poptunes (al dan niet van 30 jaar geleden) met een Bicky van 13 euro in uw klauwen.

Er moeten toch minstens 2-3 rock acts bijkomen en één surprise topheadliner. Want de huidige namen hebben ze amper iets gezegd van of ze headlinen, wanneer ze spelen etc, ... Dus is dat om wat speling te hebben voor hun planning? Kan me niet voorstellen waarom ze anders zo vaag communiceren. Maar kom, kan me niet voorstellen dat er niets wat meer heavy bijkomt... Ik ben wel bang dat LN afwacht hoe dit verkoopt en ik zie dit eigenlijk ook al okay verkopen eerlijk gezegd, al is het mijn smaak niet meteen behalve Gorillaz.

Terug
Bovenaan