Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Teddy Swims zichzelf geleaket voor 3 juli. Geen fan maar gen z dag zal dan dat worden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik mijn tourlife app open, zie ik nochtans hetzelfde als wat op festileaks staatDat is totaal niet bevestigd. Gewoon een gerucht dat komt van iemand die het 'zou hebben zien staan op een computerscherm'.
Sorry, maar ik geloof er nog niks van tot ik die sukkels van 'Hey Ho' aangekondigd zie worden.

Weet je al iets over tw classic?Als ik mijn tourlife app open, zie ik nochtans hetzelfde als wat op festileaks staat
Een beetje naïef om te denken dat enkel een select live nation groepje weet wie er speelt.
Ik zie al zo goed als alle line ups waar we deze zomer spelen.
Nope, daar kom ik niet.Weet je al iets over tw classic?
Als ik mijn tourlife app open, zie ik nochtans hetzelfde als wat op festileaks staat
Een beetje naïef om te denken dat enkel een select live nation groepje weet wie er speelt.
Ik zie al zo goed als alle line ups waar we deze zomer spelen.
Kans lijkt me heel klein gezien Moby vorig jaar nog een sportpaleis uitverkocht.Moby en The Cure op dezelfde dag. Zouden ze die op hetzelfde moment laten spelen zodat je eigenlijk maar 1 naam kan zien?
Blijkbaar hebben ze in de reacties op facebook bevestigd dat ze niet gaan clashen. Waarschijnlijk Moby als voorlaatste op de Main en The Cure als afsluiter.Moby en The Cure op dezelfde dag. Zouden ze die op hetzelfde moment laten spelen zodat je eigenlijk maar 1 naam kan zien?
Geen idee waar gij u in opjaagt, maar het zal mij worst wezen.Dus Lorde komt nog, nu ze doodleuk Prodigy hebben aangekondigd vandaag? Want feit dat die bvb niet op Down the Rabbit Hole staat, maakt die erg onzeker als sub.
Geen idee waar gij u in opjaagt, maar het zal mij worst wezen.
? Was gewoon de simpele vraag of Lorde nog gepland staat als sub, omdat je er zo graag prat op gaat dat je alle info hebt staan in je appje. Maar nevermind, we zien wel wanneer de line up dropt.Vanaf welk uur kunnen we tickets bestellen vrijdag? Ik vind dat nergens blijkbaar.
Misschien dat Livenation die kaart volop zal trekken voor Pukkelpop en Werchter anders oriënteert?Ik kan er niet aan doen, maar de focus ligt momenteel blijkbaar op de boomers en millenials. Al die namen zijn interessant als je 40 jaar oud bent. Maar niet zo interessant als tiener denk ik dan?
Foo Fighters en TWOD is gewoon een top avond. Met gitaren.Misschien dat Livenation die kaart volop zal trekken voor Pukkelpop en Werchter anders oriënteert?
Ik vind het tot nu ook zwaar onvoldoende qua headliners maar ze zijn ook afhankelijk van wie er tourt en of er kapers op de kust zijn. Als bv. Nick Cave naar Live Is Live gaat verliezen ze al een klepper. Linkin Park zetten ze zelf op Boutique (en stond er vorig jaar ook)...
Festivals in het buitenland zitten ook wat droog met de headliners want die lopen gelijk met Werchter. Mad Cool heeft wel Foo Fighters en sub-headliner The War On Drugs. Dat zou voor het Werchterpubliek meteen een grote win zijn.
Ik denk dat ze met de sub-headliners en kleinere namen stevig zullen uithalen.