Een van die standpunten (de partij dan) is tegen extreemrechts zijn, dus '
kappen op extreemrechts' (dat mag van mij iedereen doen trouwens want de pot op met extreme partijen en standpunten) is niet zo naast de kwestie.
Laten we er hier nu trouwens geen blinde 'Vooruit bashing thread' van maken. Holle uitspraken als '
heeft men nog een eigen programma' vind ik toch ook echt gewoon toogpraat. Je kan dat programma
gewoon zelf bekijken hoor. Ik besef goed genoeg dat er een aantal rechtsen/conservatieven/noemhetwatjewilt in hun vuistje aan het lachen zijn dat de held van links gevallen is, maar ik hoop wel dat het niveau hier wat normaal kan blijven.
Voorts wel akkoord met
@KnightOfCydonia. Hij heeft die uitspraken gedaan dus het is zijn eigen schuld en ik vind het goed dat hij vertrokken is want ik vond die uitspraken verwerpelijk, maar het kan natuurlijk ook beide zijn. Er kan
en vanuit de media of de politiek een of andere agenda tegen hem zijn geweest
en hij kan die agenda ook heel vrolijk zelf gevoed hebben. Ook ik vond de timing van al die artikels op zijn minst verdacht te noemen. Mondjesmaat, met nieuwe elementen die naar buiten kwamen wanneer de storm was gaan liggen, ... Ook deze week. Citaten lekken, dan 'citaten the sequel' lekken.
Nu goed, hij heeft zijn eigen gat nog altijd verbrand en hij zit nu (terecht) op de blaren, daar niet van.