Screenprotectors in de wagen

Enj0i^

Active member
Hey allemaal,

Ik ben benieuwd: wie van jullie gebruikt er een screenprotector voor het scherm in de auto?

Specifiek vroeg ik me af of iemand dit al geprobeerd heeft op het nieuwe curved scherm van BMW. Het gaat me niet zozeer om krassen of beschadigingen, maar vooral als hulpmiddel om het scherm wat minder snel vol te hebben met vette vingerafdrukken.

Hebben jullie hier ervaring mee? Werkt het goed, en zijn er bepaalde merken of types die jullie kunnen aanraden?

Hey allemaal,

Ik ben benieuwd: wie van jullie gebruikt er een screenprotector voor het scherm in de auto?

Specifiek vroeg ik me af of iemand dit al geprobeerd heeft op het nieuwe curved scherm van BMW. Het gaat me niet zozeer om krassen of beschadigingen, maar vooral als hulpmiddel om het scherm wat minder snel vol te hebben met vette vingerafdrukken.

Hebben jullie hier ervaring mee? Werkt het goed, en zijn er bepaalde merken of types die jullie kunnen aanraden?

Ondertussen iets gevonden?

Want ik zoek iets gelijkaardigs voor in mijn auto :D

Ondertussen iets gevonden?

Want ik zoek iets gelijkaardigs voor in mijn auto :D
Wel de levering van de auto is pas eind Maart, dus ik ben er vrij vroeg bij :D

Ik heb eentje op Amazon gevonden die nog redelijke reviews krijgt, ik zal het proberen en dan laten weten of ik er tevreden van ben :p

Ik heb al gezien dat detailed.be daarvoor matte PPF gebruikt. Aanbrengen lijkt me wel niet zo makkelijk als je daar geen ervaring mee hebt.

In mijn Tesla heb ik achteraan een screenprotector omdat ik een jonge kleuter in de auto heb. Vooraan hangt niks. Vingerafdrukken vallen alleen maar op als het scherm uit is. En ze zijn er zo afgeveegd met een microfiber.

Ik heb al gezien dat detailed.be daarvoor matte PPF gebruikt. Aanbrengen lijkt me wel niet zo makkelijk als je daar geen ervaring mee hebt.

In mijn Tesla heb ik achteraan een screenprotector omdat ik een jonge kleuter in de auto heb. Vooraan hangt niks. Vingerafdrukken vallen alleen maar op als het scherm uit is. En ze zijn er zo afgeveegd met een microfiber.
Destijds op Aliexpress een screenprotector gekocht voor m'n Tesla Model 3. Amper 1 week later al zat de passagier per ongeluk tegen het scherm met een barstje op de rechter onderkant van de screenprotector, gelukkig niks aan het scherm zelf. Goeie investering dus, en sindsdien die screenprotector nog niet vervangen, want het valt niet zo hard op.
Een matte PPF ging niet geholpen hebben, de glazen screenprotector wel.

De vingerafdrukken boeit me niet echt, wij zijn propere niet-vettige-handen-mensen, en als we toch wat vettigere vingers hebben na een fastfood afhaalmaaltijd op reis, is het snel weg.

Ik kan dat voor jullie allen oplossen aan de hand van matte PPF folie voor op de schermen trouwens :)

Gemiddeld 65-100€ geinstalleerd.

Ik kan dat voor jullie allen oplossen aan de hand van matte PPF folie voor op de schermen trouwens :)

Gemiddeld 65-100€ geinstalleerd.

Dat is nog niet zo’n slecht gedacht mijn gedacht.

Al is Blankenberge wat ver maar zit regelmatig in Knokke dus kan dat valt mss wel is te combineren. :)

Dus vingerafdrukken ga je er niet op zien?

Dat is nog niet zo’n slecht gedacht mijn gedacht.

Al is Blankenberge wat ver maar zit regelmatig in Knokke dus kan dat valt mss wel is te combineren. :)

Dus vingerafdrukken ga je er niet op zien?

Zie je niets van, denk dat ik in 2,5 jaar van mijn tesla mss 3 keer mijn scherm heb afgekuist :p

En matte uitstraling is nog wat meer premium vind ik.

Terug
Bovenaan