Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn niet enkel homo's die je daar kan vinden. Staat ook bekend bij (al dan niet vreemdgaande) koppeltjes en personen die cash/bitcoin aannemenIn circuit van zolder komen homo's samen om dan in de bossen te gaan en daar te poepen.

Zijn niet enkel homo's die je daar kan vinden. Staat ook bekend bij (al dan niet vreemdgaande) koppeltjes en personen die cash/bitcoin aannemen![]()
En dan te bedenken dat ze er binnenkort een belevings/avonturenpark, inclusief hotel willen aanleggen. Ik moet precies toch nog eens aan de burgemeester vragen welk doelpubliek hij nu juist voor ogen heeftIk ben geil, even naar circuit rijden, kijken of er mannen aant wachten zijn en iets later is uw zak leeg. Efficientie ten top.
ps: ik stond er voor niet seksuele redenen.

Linkeroever hebde dat ook. Even auto parkeren en er komt sowieso iemand aan je raam kloppen.Ja maar dat is betalend, homo's stappen uit de auto, kijken naar elkaar en verdwijnen dan in de bosjes.
Ik had er altijd al verhalen over gehoord maar toen ik er een paar keer heb gestaan heb ik met mijn eigen ogen gezien. Als je voor zo een levensstijl kiest moet dat wel fijn zijn.
Ik ben geil, even naar circuit rijden, kijken of er mannen aant wachten zijn en iets later is uw zak leeg. Efficientie ten top.
ps: ik stond er voor niet seksuele redenen.
mag ze nu wel naar de parenclub? of hoe moeten we deze intermezzo interpreteren?Net terug van een 2 daagse sauna & bed (ter plaatse overnachting). Denk dat ongeveer elke sauna, inclusief het zwembad, gezegend is.
En voor de kritikasters. Niemand heeft ons gezien (toch niks van gezegd in elk geval) en nergens vlekken gemaakt.
Er was toch veel frivoliteit in het zwembad rond 10h s avonds. Zo van die 60ers die uit elkaar moesten gehaald worden door de stewards. Beetje subtiel doen mensen.
Scroll een pagina terug ivm sauna'smag ze nu wel naar de parenclub? of hoe moeten we deze intermezzo interpreteren?
Ik ben nu niet preuts maar in een zwembad of iets met water is vragen om bacteriën en infecties.Net terug van een 2 daagse sauna & bed (ter plaatse overnachting). Denk dat ongeveer elke sauna, inclusief het zwembad, gezegend is.
En voor de kritikasters. Niemand heeft ons gezien (toch niks van gezegd in elk geval) en nergens vlekken gemaakt.
Er was toch veel frivoliteit in het zwembad rond 10h s avonds. Zo van die 60ers die uit elkaar moesten gehaald worden door de stewards. Beetje subtiel doen mensen.
Droogpoepen is ook maar saai heNet terug van een 2 daagse sauna & bed (ter plaatse overnachting). Denk dat ongeveer elke sauna, inclusief het zwembad, gezegend is.
top wellness ervaring dusNet terug van een 2 daagse sauna & bed (ter plaatse overnachting). Denk dat ongeveer elke sauna, inclusief het zwembad, gezegend is.

Ik weet niet of je het sarcastisch bedoelt, maar ik vind dat eigenlijk niet kunnentop wellness ervaring dus![]()
ik ga zelf vaak naar wellnessen/spa's, omwille van de wellness zelf, zijnde dus de sauna's, hammams, baden, jacuzzi's, douches whatever, maar daar komt nooit seks bij kijken en ik vind dat eigenlijk niet normaal dat dat hier precies aanzien wordt als wellness = openbare seks 
Je bent daar gewoon naakt net zoals alle anderen, dat is niet iets erotisch of seksueel, en dat zou ook totaal ongepast zijn moest daar iemand bv opeens een erectie krijgen... Laat staan los beginnen poepen met elkaar.Niet iedereen beschouwt het naakt in een publieke sauna als louter functioneel en ik kan me goed inbeelden dat het zien van meerdere naakte mensen opwindend kan zijn. Ik vind wel dat als je de intentie hebt om van bil te gaan in een sauna, dat je dat doet in een privé-sauna. Sommige mensen vinden het echter spannend om het geniepig in het publiek te doen ...Ik weet niet of je het sarcastisch bedoelt, maar ik vind dat eigenlijk niet kunnenik ga zelf vaak naar wellnessen/spa's, omwille van de wellness zelf, zijnde dus de sauna's, hammams, baden, jacuzzi's, douches whatever, maar daar komt nooit seks bij kijken en ik vind dat eigenlijk niet normaal dat dat hier precies aanzien wordt als wellness = openbare seks
Een naaktsauna of naakte omgeving is al voor veel mensen een drempel, laat staan dat mensen dat dan seksueel beginnen te bekijken. Het zou net een "veilige plaats" moeten zijn.
Voor mij is dat toch alleszins spa-voor-de-spa en niet voor seks. Ik word ook niet speciaal opgewonden om met mijn vriendin een sauna te zitten. Of met andere naakte mannen en vrouwen. Laat staan dat men begint waterresistent glijmiddel te gebruiken in openbare baden? Of bv seks in een hammam? Klaarkomen in een publieke wellnes?? Misschien ben ik daar echt naïef in dan maar ik zou echt nooit meer naar een wellness terugkeren moest ik een koppel zien seks hebben in een openbare sauna/bad/... En ik zou dat ook niet appreciëren moesten andere mensen naar een openbare (naakt)wellness gaan met het idee dat daar iets van seks aan gelinkt is, dat is toch echt niet de bedoelingJe bent daar gewoon naakt net zoals alle anderen, dat is niet iets erotisch of seksueel, en dat zou ook totaal ongepast zijn moest daar iemand bv opeens een erectie krijgen... Laat staan los beginnen poepen met elkaar.
). Om 18h komen de normale koppels. Tijdens de opgiet sessie van 20h met 20 man in een sauna geduwd, wordt er betrekkelijk weinig geprutst - obviously.Om te beginnen zijn onze sauna momenten (1 of 2x per jaar) een van de weinige momenten waar we eens zonder kinderen weg zijn en volledig ontspannen zijn. Het is niet dat we er naartoe trekken met het idee om daar te poepekezwammen. Het komt er meestal gewoon van. En het is een eerder filosofische of theoretische vraag of het gepast is of niet. Want als niemand het ziet en niemand het weet, is er dan een probleem ? Net zoals je weet dat je buurman zijn buurvrouw pakt, maar het niet ziet.
Dus ge post eerst een bericht waar duidelijk de bedoeling is om reacties uit te lokken en dan zijt ge verwonderd dat er reactie op komt?Oh boy - get of your high horse.
Om te beginnen zijn onze sauna momenten (1 of 2x per jaar) een van de weinige momenten waar we eens zonder kinderen weg zijn en volledig ontspannen zijn. Het is niet dat we er naartoe trekken met het idee om daar te poepekezwammen. Het komt er meestal gewoon van. En het is een eerder filosofische of theoretische vraag of het gepast is of niet. Want als niemand het ziet en niemand het weet, is er dan een probleem ? Net zoals je weet dat je buurman zijn buurvrouw pakt, maar het niet ziet.
En het is niet dat er daar open en bloot op de vloer van de sauna 15 min lang gepoept wordt, he. Er hangen daar ook op alle plekken dat je denkt 'goeie plek' borden 'geen ongepast contact: onmiddellijk definitieve en permanente uitsluiting'. Op den duur zou je denken dat de borden een subtiele tip zijn. Vb sauna's met een dubbele sas deur waar om het hoekje veel plek is en je 30 sec op voorhand al die sas deuren hoort open gaan.
En 'controleren op SOAs'. Ik zou niet weten waarom dat nodig is. Ik zou vermoeden/hopen dat we in 2025 weten dat de kans op overdracht 0 is als een specimen in de blote lucht/water geweest is. Nee, je krijgt geen HIV van op een wc bril te zitten en nee, je krijgt geen chlamydia van in een zwembad te zwemmen. Indien wel, dan is er in elk random zwembad of publieke wc of publiek event met veel volk een probleem. Quod non. Het is niet dat het daar een rondgepoep is van jewelste.
Het helpt natuurlijk dat we op een random weekdag gaan. S morgens is daar letterlijk geen kat en heb je al de sauna's 95% kans voor jezelf. Rond 14h komen de oldies met maitressen (~tot 17h) [zeer opvallende koppel samenstelling telkens). Om 18h komen de normale koppels. Tijdens de opgiet sessie van 20h met 20 man in een sauna geduwd, wordt er betrekkelijk weinig geprutst - obviously.

Zoals hier al vaker gezegd, lijkt het mij bij het grote merendeel van de mensen ook wel niet de bedoeling om betrapt te worden. Net zoals koppels normaal ook niet betrapt willen worden als ze liggen vozen in het bos, in hun auto, in een kleedhokje, ... Dus ik denk niet dat de meesten graag met hun artisjok liggen zwaaien naar jou.Wat maakt het uit of ge nu elke dag van bil gaat of één keer per jaar? Pak de lift naar uw hotelkamer en ga daar uw nummerke doen. Als ik naar de sauna ga heb ik nul goesting om daar een kerel z'n opgewonden artisjok zien afgereden te worden, of dat nu de enige kans is voor die artisjok om afgereden te worden dat jaar of niet.