Seks op openbare plaatsen

Zoals hier al vaker gezegd, lijkt het mij bij het grote merendeel van de mensen ook wel niet de bedoeling om betrapt te worden. Net zoals koppels normaal ook niet betrapt willen worden als ze liggen vozen in het bos, in hun auto, in een kleedhokje, ... Dus ik denk niet dat de meesten graag met hun artisjok liggen zwaaien naar jou.

Aangezien ze evengoed naar hun kamer kunnen gaan maar dat niet doen, is het aspect 'openbaar' wel van belang voor hun escapades. Dus er is absoluut geen nulrisico op betrapt worden. Ergo: absoluut geen nulrisico voor mij om niet geconfronteerd te worden met iemand zijn bloemige artisjok.

Echt, laat je drie uur aan een stuk naaien door een domina met een reuze voorbindlul, kruip met zeven andere lijven in een zwembad vol babyolie of vraag een corpulente Afrikaanse om in uw bek te kakken, iemand anders seksleven maakt mij echt niet uit zolang alles met wederzijdse toestemming plaatsvindt. Maar ik wil er niet ongevraagd deel van uitmaken.

Aangezien ze evengoed naar hun kamer kunnen gaan maar dat niet doen, is het aspect 'openbaar' wel van belang voor hun escapades. Dus er is absoluut geen nulrisico op betrapt worden. Ergo: absoluut geen nulrisico voor mij om niet geconfronteerd te worden met iemand zijn bloemige artisjok.
Nee, natuurlijk is er geen nul-risico. Maar mij lijkt het een (zeer) kleine minderheid van mensen die, op een spannendere plek seks hebben, ook effectief de bedoeling hebben om betrapt te worden of te choqueren. Dus de grote meerderheid van die mensen zal ook nooit effectief betrapt worden.

Ik ga er vanuit dat zelfs de meerderheid van mensen ooit in hun leven wel eens handelingen hebben uitgevoerd die niet binnen de 4 muren van hun huis/hotelkamer plaatsvonden... en waar het risico dus ook niet 0,0 was. De ene plaats of het ene tijdstip houdt uiteraard meer risico in dan het andere.

Nee, natuurlijk is er geen nul-risico. Maar mij lijkt het een (zeer) kleine minderheid van mensen die, op een spannendere plek seks hebben, ook effectief de bedoeling hebben om betrapt te worden of te choqueren. Dus de grote meerderheid van die mensen zal ook nooit effectief betrapt worden.

Ik ga er vanuit dat zelfs de meerderheid van mensen ooit in hun leven wel eens handelingen hebben uitgevoerd die niet binnen de 4 muren van hun huis/hotelkamer plaatsvonden... en waar het risico dus ook niet 0,0 was. De ene plaats of het ene tijdstip houdt uiteraard meer risico in dan het andere.
In de vrije Zweedse natuur. Niemand te zien. En twee minuten na de daad een vrolijke mountainbiker die passeerde en "Hej!" zei.

Ik denk dat mensen serieus onderschatten wat voor een gore impact betrapt worden kan hebben op je medemens.

Das toch al een serieus risico waar je mee speelt. Zelfde effect als een potloodventer, echt niet oke hoor.

Ik denk dat mensen serieus onderschatten wat voor een gore impact betrapt worden kan hebben op je medemens.

Das toch al een serieus risico waar je mee speelt. Zelfde effect als een potloodventer, echt niet oke hoor.
Als het over seks gaat, denk ik dat mensen wel vaker niet nadenken :wink:

De vergelijking met de potloodventer gaat voor mij wel niet op, want dan hebben we het over exhibitionisme. Mensen die eens een keer op een spannendere plek seks hebben, zou ik nu niet meteen exhibitionisten noemen (tenzij ze het dus bewust doen om betrapt te worden).

Ondertussen zijn we misschien iets teveel aan het afdwalen van 'parenclubs' :unsure:

M
Net terug van een 2 daagse sauna & bed (ter plaatse overnachting). Denk dat ongeveer elke sauna, inclusief het zwembad, gezegend is.

En voor de kritikasters. Niemand heeft ons gezien (toch niks van gezegd in elk geval) en nergens vlekken gemaakt.

Er was toch veel frivoliteit in het zwembad rond 10h s avonds. Zo van die 60ers die uit elkaar moesten gehaald worden door de stewards. Beetje subtiel doen mensen.
Ik ben ook nog nooit betrapt geweest maar toch heeft mijn ma mij blijkbaar al vaak genoeg in actie gezien.
Het is niet omdat gij niets merkt dat iemand anders u niet ziet.

Ik heb ooit eens een koppel mekaar zien masturberen in de jacuzzi. Ik ben dat toen niet gaan zeggen dat ik het gezien heb. :unsure:

Als het over seks gaat, denk ik dat mensen wel vaker niet nadenken :wink:

De vergelijking met de potloodventer gaat voor mij wel niet op, want dan hebben we het over exhibitionisme. Mensen die eens een keer op een spannendere plek seks hebben, zou ik nu niet meteen exhibitionisten noemen (tenzij ze het dus bewust doen om betrapt te worden).

Ondertussen zijn we misschien iets teveel aan het afdwalen van 'parenclubs' :unsure:
Hoezo is poepen in openbaar en betrapt worden dan niet vergelijkbaar met exhibitionisme? In beiden gevalen zit je er niet mee om gezien te worden. Alleen de potloodventer 'dringt' zich op. Maar in bepaalde mate doet het koppel in de cinema dat ook.

Hoezo is poepen in openbaar en betrapt worden dan niet vergelijkbaar met exhibitionisme? In beiden gevalen zit je er niet mee om gezien te worden. Alleen de potloodventer 'dringt' zich op. Maar in bepaalde mate doet het koppel in de cinema dat ook.
De meest gangbare definitie voor exhibitionisme lijkt me 'genieten om bekeken te worden, terwijl je naakt bent of seksuele handelingen uitvoert'.

Voor een potloodventer gaat dat dus volledig op, want die wil net bekeken worden terwijl hij/zij met geslachtsdelen pronkt.
Voor poepen in het openbaar gaat dat alleen op wanneer mensen ook effectief gezien/betrapt willen worden. Die heb je ook natuurlijk, maar lijkt mij een serieuze minderheid.

Nogmaals, de grootste groep mensen wil volgens mij helemaal niet betrapt worden. Koppeltjes die seks hebben in een kleedhokje zitten niet te wachten tot iemand over het muurtje komt gluren, koppeltjes die foefelen in de sauna zullen dat ook doen op het moment dat ze alleen in de cabine/jacuzzi zitten en stoppen zodra ze iemand zien/horen naderen, mensen die vozen in hun auto 's nachts langs de kant van de weg zitten ook niet te wachten tot iemand op het raampje komt tikken, ...

Voor poepen in het openbaar gaat dat alleen op wanneer mensen ook effectief gezien/betrapt willen worden. Die heb je ook natuurlijk, maar lijkt mij een serieuze minderheid.

Nogmaals, de grootste groep mensen wil volgens mij helemaal niet betrapt worden. Koppeltjes die seks hebben in een kleedhokje zitten niet te wachten tot iemand over het muurtje komt gluren, koppeltjes die foefelen in de sauna zullen dat ook doen op het moment dat ze alleen in de cabine/jacuzzi zitten en stoppen zodra ze iemand zien/horen naderen, mensen die vozen in hun auto 's nachts langs de kant van de weg zitten ook niet te wachten tot iemand op het raampje komt tikken, ...
Ja, dat volg ik dus ook. Ik denk dat bij de meeste koppels de pret over is van zodra ze ook effectief betrapt zouden worden! Weg sfeer!

De meest gangbare definitie voor exhibitionisme lijkt me 'genieten om bekeken te worden, terwijl je naakt bent of seksuele handelingen uitvoert'.

Voor een potloodventer gaat dat dus volledig op, want die wil net bekeken worden terwijl hij/zij met geslachtsdelen pronkt.

Exact. Het is spannend omdat je weet dat wat je daar aan het doen bent niet ok is en er een kans bestaat dat je betrapt kan worden. Dat wil daarom niet zeggen dat je ook betrapt wilt worden en je doet daar wel aan kansberekening. Dus in een wellness ga je uiteraard niet in het midden van de ligweide op elkaar kruipen. Dat is aanstootgevend.

Je kan echter genoeg rustige hoekjes vinden waar de kans klein is dat je betrapt zal worden omdat je iemand kan zien of horen naderen. Tegen de tijd dat die personen dan effectief in je buurt zijn zit je weer gewoon zedig naast elkaar alsof er niks is gebeurd. Dat is in de meeste sauna complexen die ik heb bezocht perfect mogelijk hoor.

En uiteraard is het dan ook helemaal anders als in de beslotenheid van de eigen slaapkamer.

Voor mij is dit op hetzelfde niveau als in de wagen of ergens verstopt in de vrij natuur. Heeft niks met een potloodventer te maken.

Daarbij, wie heeft het nog nooit verdoken in het openbaar gedaan?

Ik vind het in een publieke sauna toch nog anders. Mensen zijn er vaak op hun gemak naakt net omdat het geen seksuele setting is. Door daar te vogelen compromitteer je dat imo en maak je de setting beladen.

Oh boy - get of your high horse.

Om te beginnen zijn onze sauna momenten (1 of 2x per jaar) een van de weinige momenten waar we eens zonder kinderen weg zijn en volledig ontspannen zijn. Het is niet dat we er naartoe trekken met het idee om daar te poepekezwammen. Het komt er meestal gewoon van. En het is een eerder filosofische of theoretische vraag of het gepast is of niet. Want als niemand het ziet en niemand het weet, is er dan een probleem ? Net zoals je weet dat je buurman zijn buurvrouw pakt, maar het niet ziet.

En het is niet dat er daar open en bloot op de vloer van de sauna 15 min lang gepoept wordt, he. Er hangen daar ook op alle plekken dat je denkt 'goeie plek' borden 'geen ongepast contact: onmiddellijk definitieve en permanente uitsluiting'. Op den duur zou je denken dat de borden een subtiele tip zijn. Vb sauna's met een dubbele sas deur waar om het hoekje veel plek is en je 30 sec op voorhand al die sas deuren hoort open gaan.

En 'controleren op SOAs'. Ik zou niet weten waarom dat nodig is. Ik zou vermoeden/hopen dat we in 2025 weten dat de kans op overdracht 0 is als een specimen in de blote lucht/water geweest is. Nee, je krijgt geen HIV van op een wc bril te zitten en nee, je krijgt geen chlamydia van in een zwembad te zwemmen. Indien wel, dan is er in elk random zwembad of publieke wc of publiek event met veel volk een probleem. Quod non. Het is niet dat het daar een rondgepoep is van jewelste.

Het helpt natuurlijk dat we op een random weekdag gaan. S morgens is daar letterlijk geen kat en heb je al de sauna's 95% kans voor jezelf. Rond 14h komen de oldies met maitressen (~tot 17h) [zeer opvallende koppel samenstelling telkens :laugh:). Om 18h komen de normale koppels. Tijdens de opgiet sessie van 20h met 20 man in een sauna geduwd, wordt er betrekkelijk weinig geprutst - obviously.

Exact. Het is spannend omdat je weet dat wat je daar aan het doen bent niet ok is en er een kans bestaat dat je betrapt kan worden. Dat wil daarom niet zeggen dat je ook betrapt wilt worden en je doet daar wel aan kansberekening. Dus in een wellness ga je uiteraard niet in het midden van de ligweide op elkaar kruipen. Dat is aanstootgevend.

Je kan echter genoeg rustige hoekjes vinden waar de kans klein is dat je betrapt zal worden omdat je iemand kan zien of horen naderen. Tegen de tijd dat die personen dan effectief in je buurt zijn zit je weer gewoon zedig naast elkaar alsof er niks is gebeurd. Dat is in de meeste sauna complexen die ik heb bezocht perfect mogelijk hoor.

En uiteraard is het dan ook helemaal anders als in de beslotenheid van de eigen slaapkamer.

Voor mij is dit op hetzelfde niveau als in de wagen of ergens verstopt in de vrij natuur. Heeft niks met een potloodventer te maken.

Daarbij, wie heeft het nog nooit verdoken in het openbaar gedaan?

Het gaat er mij eigenlijk niet om dat er wordt gepoept in het openbaar want ik heb dat zelf ook al gedaan, voor mij is het specifiek de sauna/wellness die het probleem is want

1) Hygiene: poepen in een bos of een bunker of waar dan ook waar mensen normaal niet komen is voor mij veel minder een hygieneprobleem dan een wellness of saunas waar het sowieso al vochtig is, laat staan poepen in een publiek bad, ik vind dat echt vuil. En ja ik weet dat er in een gewoon zwembad ook vanalles ronddwarrelt dat met chloor wordt gedesinfecteerd, maar kak- en urinepartikels zijn hopelijk per ongeluk en minimaal, zaad en vaginasappen allerhande omdat er is gepoept in het bad is een keuze, dat vind ik echt vies;

2) Naaktspa's horen en hebben volgens mij ook de bedoeling om een "veilige omgeving" te zijn want mensen stellen zich sowieso al kwetsbaar(der) op door naakt in een publieke ruimte rond te lopen, dat wordt dan normaal omdat er daar niks seksueels bij komt kijken, zoals hierboven ook gezegd wordt is dat ook echt niet oke als je daar opeens rondloopt met een stijve of iemand naar borsten zit te gluren/staren/..., het gaat over je goed voelen in je eigen vel in een veilige omgeving, dus om dan seks te hebben en dat naakt zijn specifiek seksueel te maken gaat voor mij in tegen wat een wellness hoort te zijn, en maakt het zo een "onveilige" omgeving om naakt in te zijn, want dan is naakt zijn terug seksueel en dat is niet de bedoeling.

1) Hygiene: poepen in een bos of een bunker of waar dan ook waar mensen normaal niet komen is voor mij veel minder een hygieneprobleem dan een wellness of saunas waar het sowieso al vochtig is, laat staan poepen in een publiek bad, ik vind dat echt vuil. En ja ik weet dat er in een gewoon zwembad ook vanalles ronddwarrelt dat met chloor wordt gedesinfecteerd, maar kak- en urinepartikels zijn hopelijk per ongeluk en minimaal, zaad en vaginasappen allerhande omdat er is gepoept in het bad is een keuze, dat vind ik echt vies;
Dat hygiëne verhaal vind ik toch deels wat raar. Je geeft zelf al aan dat er inderdaad standaard ook heel wat andere zaken gebeuren.

Ongetwijfeld dat er genoeg scheten gelaten worden in de jacuzzi/zwembad, mensen die niezen in het water, urinedruppels, ... maar best dat het sowieso allemaal gefilterd en ontsmet wordt. Lijkt me ook dat je geen seks moet hebben om voorvocht te verspreiden, om maar iets te zeggen.

Als mannen daar nu echt hun zaad in het rond gaan gutsen, is het nog een ander verhaal, maar voor het overige lijkt me wat foefelen en dergelijke nu niet onhygiënischer dan wat er allemaal standaard al plaatsvindt.

Idem moest het in de saunacabine gebeuren. Ik veronderstel dat zo'n koppels dan niet spontaan naast hun handdoek gaan zitten/liggen om te vozen.

Ik vind het in een publieke sauna toch nog anders. Mensen zijn er vaak op hun gemak naakt net omdat het geen seksuele setting is. Door daar te vogelen compromitteer je dat imo en maak je de setting beladen.
Ik vraag me oprecht af of de mensen die dat hier oke vinden, ook het oke vinden als ik daarvoor politie zou bellen...
Ik voel persoonlijk geen enkele nood om iemand persoonlijk te confronteren, maar ik ga zeker wel klagen bij de eigenaars en die bellen de politie voor zoiets.

Ik vraag me oprecht af of de mensen die dat hier oke vinden, ook het oke vinden als ik daarvoor politie zou bellen...
Ik voel persoonlijk geen enkele nood om iemand persoonlijk te confronteren, maar ik ga zeker wel klagen bij de eigenaars en die bellen de politie voor zoiets.

En waarvoor ga je de politie bellen? Dat is prive terrein. Dus veel succes met een kwalificatie te vinden waarvoor de politie zal afkomen. Ontucht ? Openbare zedenschennis ? Kans lijkt me 0,0 dat ze afkomen. "Meneer, kheb blote tetten gezien in de sauna en die meneer zat met zijn piet er tegen". "Euh ja, we zijn bezig boeven te vangen"

Om dan nog te zwijgen over de evidente "you ain't got no evidence". Als jij zegt dat je me zag poepen, zeg ik dat je naar mijn madam aant kijken was en begon te rukken. Ik sprak je aan EN DAN KOMT HIJ NU ZEGGEN DAT WE AANT POEPEN WAREN. Je snapt wel, woord tegen woord, er zal just niks gebeuren.

Tenzij iemand van de sauna uitbating het zelf ziet gebeuren en je er op aan spreekt en daarna nog 17x mag aanspreken en je verzoekt te vertrekken, dan lig je buiten. Maar als je dan weigert, stel ik me nog altijd de vraag wat ze gaan doen. Als je dan ambras begint te maken met de uitbater, dan gaan ze heeeeel misschien de flikken bellen. Nog altijd kans maar 0.1 % kans dat ze afkomen denk ik.

(overigens is in bijna alle sauna's telefoon verboden - voor evidente redenen - dus hoe ga je dan overigens zelfs de politie bellen ?)

En waarvoor ga je de politie bellen? Dat is prive terrein. Dus veel succes met een kwalificatie te vinden waarvoor de politie zal afkomen. Ontucht ? Openbare zedenschennis ? Kans lijkt me 0,0 dat ze afkomen. "Meneer, kheb blote tetten gezien in de sauna en die meneer zat met zijn piet er tegen". "Euh ja, we zijn bezig boeven te vangen"

Om dan nog te zwijgen over de evidente "you ain't got no evidence". Als jij zegt dat je me zag poepen, zeg ik dat je naar mijn madam aant kijken was en begon te rukken. Ik sprak je aan EN DAN KOMT HIJ NU ZEGGEN DAT WE AANT POEPEN WAREN. Je snapt wel, woord tegen woord, er zal just niks gebeuren.

Tenzij iemand van de sauna uitbating het zelf ziet gebeuren en je er op aan spreekt en daarna nog 17x mag aanspreken en je verzoekt te vertrekken, dan lig je buiten. Maar als je dan weigert, stel ik me nog altijd de vraag wat ze gaan doen. Als je dan ambras begint te maken met de uitbater, dan gaan ze heeeeel misschien de flikken bellen. Nog altijd kans maar 0.1 % kans dat ze afkomen denk ik.

(overigens is in bijna alle sauna's telefoon verboden - voor evidente redenen - dus hoe ga je dan overigens zelfs de politie bellen ?)
Vandaar dat ik zeg dat ik ga klagen bij de eigenaars van de sauna.
Maar stel nu dat we de situatie omdraaien, iemand ziet jullie bezig en vindt het spannend om jullie te filmen. Is dat dan oke? Want zolang jullie hem niet zien filmen, geeft hij jullie toch geen overlast?

De samenleving heeft een aantal richtlijnen en afspraken vastgelegd waaraan we wensen dat we ons houden.

Vanaf het moment dat iemand jou aanspreekt wanneer je je niet aan die afspraken houdt, is jouw 1e reflex om die valselijk te beschuldigen van voyeurisme en seksueel misbruik? Grote persoon ben jij amai, daar moet je zeker trots op zijn.

We zullen het onder de mat vegen als keyboard warrior praat, want je komt vooral erg onzeker over.

Als ik mooie mensen naakt zie, is er alleszins geen knop die ik kan omdraaien zodat het beeld plots neutraal wordt alsof ik gewoon een zak met 3kg cement zie liggen aan een bouwwerf 🙂

Niet dat er onhoudbare lust zich meester maakt maar om zomaar aan te nemen dat een plaats waar water en naakte lichamen zijn, een 'aseksuele setting is, veilig van seksuele gedachten', vind ik nogal een boude veronderstelling.
Bwa in een nudistische setting waar iedereen naakt is ga je bij een knappe dame je niet anders gedragen dan moest je die tegenkomen op straat. (Of dat is toch de bedoeling). Nudisme of gewoon naakt-zijn is niet noodzakelijk seksueel geladen. Ik denk dat dat ook in de discussie rond seks-in-wellness ook gewoon het centrale punt is: wordt naaktheid noodzakelijk gekoppeld aan seks en lust of niet. Naakt zijn in een niet-seksuele setting (zoals een openbare wellness) gaat dan meer rond vrijheid, natuurlijkheid, gewoon leuk om naakt rond te lopen etc (en in wellnessen ook vooral rond hygiëne). Dat "aseksueel" nudisme heb je in Duitsland nog meer dan hier, daar heb je een FKK-kultur waar het oa vaak verplicht is om naakt in een sauna te gaan maar waar er ook veel naaktcampings waar je gewoon naakt op een camping zit, op een strand... waar dan ook naakte kinderen zijn, naakte bejaarden etc, zonder dat daar iets van seks of lust aan gekoppeld is.

Vandaar dat ik zeg dat ik ga klagen bij de eigenaars van de sauna.
Maar stel nu dat we de situatie omdraaien, iemand ziet jullie bezig en vindt het spannend om jullie te filmen. Is dat dan oke? Want zolang jullie hem niet zien filmen, geeft hij jullie toch geen overlast?

Zou mij echt geen fluit kunnen schelen.

De samenleving heeft een aantal richtlijnen en afspraken vastgelegd waaraan we wensen dat we ons houden.

Vanaf het moment dat iemand jou aanspreekt wanneer je je niet aan die afspraken houdt, is jouw 1e reflex om die valselijk te beschuldigen van voyeurisme en seksueel misbruik? Grote persoon ben jij amai, daar moet je zeker trots op zijn.

Dat zeg ik toch nergens ? Maar als je daarvoor de flikken belt, ja, dan smijt ik het op de hoop 'mijn woord tegen jouw woord'.

We zullen het onder de mat vegen als keyboard warrior praat, want je komt vooral erg onzeker over.

Is dat een poging om me te raken ?

Dus omdat het privéterrein is gaat de politie niet afkomen als er in het openbaar gevogeld wordt?

Serieus vreemde kronkel... Het shopping center in Wijnegem is ook privéterrein, allen daarheen om aan het klokkenspel te gaan hangen, ze kunnen toch niets doen?

Ben toch ook een beetje verbaasd dat het poepen in een plaats waar dit duidelijk niet de bedoeling is zo hevig verdedigd wordt, alsof het bijna een basisrecht is :crazy: Eerst wordt er gelachen met dat je na eens goed kakken uw handen best wast, nu wordt er gelachen met dat je in een openbare sauna niet moet vogelen... Ik ben precies preutser dan gedacht!

Zou mij echt geen fluit kunnen schelen.

Dat zeg ik toch nergens ? Maar als je daarvoor de flikken belt, ja, dan smijt ik het op de hoop 'mijn woord tegen jouw woord'.
Dat het u niets kan schelen doet er niet echt toe, dat is uw volste recht... Maar als de discussie gaat over done/not done, dan is uw eigen "dat boeit mij niet" ook 0,0 relevant. Stel dat toevallig 2 mensen je gezien hebben, daar sta je dan met woord tegen woord... Het woord van 2 onafhankelijke getuigen is iets meer waard dan enkel het woord van de vermeende dader.

Terug
Bovenaan