parabellum
Well-known member
Zoals hier al vaker gezegd, lijkt het mij bij het grote merendeel van de mensen ook wel niet de bedoeling om betrapt te worden. Net zoals koppels normaal ook niet betrapt willen worden als ze liggen vozen in het bos, in hun auto, in een kleedhokje, ... Dus ik denk niet dat de meesten graag met hun artisjok liggen zwaaien naar jou.
Aangezien ze evengoed naar hun kamer kunnen gaan maar dat niet doen, is het aspect 'openbaar' wel van belang voor hun escapades. Dus er is absoluut geen nulrisico op betrapt worden. Ergo: absoluut geen nulrisico voor mij om niet geconfronteerd te worden met iemand zijn bloemige artisjok.
Echt, laat je drie uur aan een stuk naaien door een domina met een reuze voorbindlul, kruip met zeven andere lijven in een zwembad vol babyolie of vraag een corpulente Afrikaanse om in uw bek te kakken, iemand anders seksleven maakt mij echt niet uit zolang alles met wederzijdse toestemming plaatsvindt. Maar ik wil er niet ongevraagd deel van uitmaken.

). Om 18h komen de normale koppels. Tijdens de opgiet sessie van 20h met 20 man in een sauna geduwd, wordt er betrekkelijk weinig geprutst - obviously.

Eerst wordt er gelachen met dat je na eens goed kakken uw handen best wast, nu wordt er gelachen met dat je in een openbare sauna niet moet vogelen... Ik ben precies preutser dan gedacht!