Hellsdinner
Crew Member
Is het not done? Is het openbare zedenschennis? Hangt het er van af of je betrapt wordt?
Maakt het uit?
Maakt het uit?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, maar dat is toch compleet not done in een sauna?Persoonlijk vind ik het in een wellness/sauna veel spannender om iets met eigen partner te doen dan in een club. De kick van betrapt kunnen worden terwijl het in een club eerder een uitnodiging is.
Is het op andere plaatsen wel done om openbaar te seksen?Sorry, maar dat is toch compleet not done in een sauna?

In een sauna waar iedereen zich kwetsbaar opstelt door naakt rond te lopen en waar het hele sauna gebeuren net draait rond het niet seksualiseren van naakt vind ik dat er wel los over ja.Is het op andere plaatsen wel done om openbaar te seksen?![]()
Sorry, maar dat is toch compleet not done in een sauna?
Volledig not done maar context is alles he.Is het op andere plaatsen wel done om openbaar te seksen?![]()
Dat is net de bedoeling he.Ik denk dat je dat toch wat verkeerd inschat hoor. Ik heb letterlijk nog nooit iemand iets sexueel zien doen in een sauna...
Dat gebeurt vaker als je denkt hoor.Neuk in de parenclub maar aub niet in de boskes van de openbare sauna aub. Putain zeg.
Het is goed voor de huid!En daarom ga ik niet in de jacuzzi/jizz bouillon in de sauna.

). Of er echt veel mensen al The way gaan, dat denk ik nu ook niet. Veel kans om betrapt te worden. Maar elkaar wat teasen…Dat praat het niet goed hoor.Dat gebeurt vaker als je denkt hoor.
Bovendien wordt er ook stevig wat geflirt tussen koppels, uiteraard niet zeer expliciet.
Het valt ook niet goed te praten he. Mag niet, je kan er mensen mee choqueren en is niet erg netjes.Dat praat het niet goed hoor.
Het is goed voor de huid!
Als je daar teveel bij nadenkt, dan zou ik in ieder geval voor een publieke sauna gaan, want in de privé sauna’s wordt sowieso veel afgevogeld
Ik denk dat er in de publieke sauna’s toch ook wat gefoefeld wordt. Heel de dag naakte lichamen brengt mensen ongetwijfeld al sneller in de sfeer. Mensen vogelen ook in het park, op het strand, … dus waarom zou het in een sauna anders zijn.
Ik heb toch ook al gezien dat mensen, zeker in de latere uurtjes, wat touch-ier worden (koppels hé, niet random mensen bij elkaar). Of er echt veel mensen al The way gaan, dat denk ik nu ook niet. Veel kans om betrapt te worden. Maar elkaar wat teasen…
Dat praat het niet goed hoor.

Is dat nu niet net de grootste faux pas in het hele kink gebeuren? Anderen zonder hun instemming in uw gedoe betrekken?Persoonlijk vind ik het in een wellness/sauna veel spannender om iets met eigen partner te doen dan in een club. De kick van betrapt kunnen worden terwijl het in een club eerder een uitnodiging is.
borsten...Hoe kan je seks hebben in een finse sauna? Dat is toch veel te warm?
Wederom borsten...En paskotjes in een zwembad, iedereen hoort dat toch? En er zijn overal kinderen ook, vaak een vieze vloer, mega onsexy.
Goh, het gebeurt niet expliciet voor de ogen van andere gasten. Eerder wat verdoken en stiekem, de kans is er wel om betrapt te worden, wat deel van de spanning is, maar dat is niet de bedoeling. Er zijn in een wellness doorgaans genoeg rustige hoekjes, zeker als het donker is, die zich voor zoiets lenen.Is dat nu niet net de grootste faux pas in het hele kink gebeuren? Anderen zonder hun instemming in uw gedoe betrekken?
Hoe kan je seks hebben in een finse sauna? Dat is toch veel te warm?
Ik heb al een paar keer geprobeerd om te vogelen in een (prive)jacuzzi maar dat water zorgde ervoor dat het niet gleedGoh, het gebeurt niet expliciet voor de ogen van andere gasten. Eerder wat verdoken en stiekem, de kans is er wel om betrapt te worden, wat deel van de spanning is, maar dat is niet de bedoeling. Er zijn in een wellness doorgaans genoeg rustige hoekjes, zeker als het donker is, die zich voor zoiets lenen.
Bovendien merk ik elke keer toch dat er nog koppeltjes rondlopen die wat intiemer zijn met elkaar. Zit je met een ander koppel in een jacuzzi en die hangen wat aan elkaar dan doen wij dat ook. Als we laten merken dat het ons niet stoort of omgekeerd dan zal het wel niet storen. Ik weet toch dat we zo al gevogeld hebben naast een ander koppel dat overduidelijk ook bezig was. En dat in een groot bekend wellness complex.
Je kruipt uiteraard niet op elkaar in het midden van een ligweide he.
Eentje van 90° is te warm maar die dingen van pakweg 65° lukken wel, al zeker voor wat voorspel. Het stoombad (indien niet te warm) is er ook perfect voor. Verder jacuzzi en zwembad...