Seks op openbare plaatsen

In random volgorde:

- strand, duinen
- bos
- een park
- de Eurostar
- pashokjes, kleedhokjes
- een fuifzaal
- de auto
- festivals
- voor het raam van de hotelkamer of op het balkon
- wellness

Denk dat er een periode in je leven is waarin dat dit frequenter voorkomt he.

Los van het feit of het in een publieke sauna proper is of niet, of het feit dat de kans al dan niet klein is om betrapt te worden, is het toch een egoïstische ingesteldheid om ergens te poepen waar ge kunt betrapt worden terwijl mensen daar effectief gewoon in de sauna willen zitten? Ik snap de discussie niet, imo is het gewoon egoïstisch is. En als ge u niet kunt inhouden tot een plaats waar ze u niet kunnen betrappen, moet ge er eerst maar eens aan trekken thuis.

Los van het feit of het in een publieke sauna proper is of niet, of het feit dat de kans al dan niet klein is om betrapt te worden, is het toch een egoïstische ingesteldheid om ergens te poepen waar ge kunt betrapt worden terwijl mensen daar effectief gewoon in de sauna willen zitten? Ik snap de discussie niet, imo is het gewoon egoïstisch is. En als ge u niet kunt inhouden tot een plaats waar ze u niet kunnen betrappen, moet ge er eerst maar eens aan trekken thuis.
Maja dat is toch waar van alle openbare plaatsen. Poepen in de duinen is ook egoïstisch naar andere strandgangers toe. Poepen op de parking van de Delhaize is egoïstisch naar de mensen toe die gewoon hun commissies willen doen. Dus ja.

Maja dat is toch waar van alle openbare plaatsen. Poepen in de duinen is ook egoïstisch naar andere strandgangers toe. Poepen op de parking van de Delhaize is egoïstisch naar de mensen toe die gewoon hun commissies willen doen. Dus ja.
Zo is 't. En tis ook strafbaar.

Het is zeker egoïstisch, al begrijp ik wel waarom mensen daar het plezier van zien. Het is spannend en opwindend.

En strafbaar.

Totaal onvoorstelbaar nu maar mijn eerste partner had geen gordijnen in haar slaapkamer van het appartement waar ze woonde terwijl er recht tegenover op misschien dertig meter wel een woontoren stond.
Enkele malen ook gewoon seks gehad op haar balkon.

Dat was dus voor de tijd dat gsm's smarthphones werden met hun goede camera's.

Los van het feit of het in een publieke sauna proper is of niet, of het feit dat de kans al dan niet klein is om betrapt te worden, is het toch een egoïstische ingesteldheid om ergens te poepen waar ge kunt betrapt worden terwijl mensen daar effectief gewoon in de sauna willen zitten? Ik snap de discussie niet, imo is het gewoon egoïstisch is. En als ge u niet kunt inhouden tot een plaats waar ze u niet kunnen betrappen, moet ge er eerst maar eens aan trekken thuis

Het is zeker egoistisch maar soms nemen de hormonen het over van je verstand. Zoals @derp zegt geldt dat voor elke openbare plek. Er bestaat immers altijd een kans dat je toevallige omstaanders confronteert met je daden. Daarom is het ook strafbaar he. Net zoals te snel rijden met je wagen ook strafbaar is.

Net zoals een snelheidsinbreuk gradaties heeft in ernst is dat voor seks op openbare plekken ook het geval. Van bil gaan in een afgelegen plek in het bos is iets helemaal anders als in het midden van de Meir, ook al gaat het in beide gevallen om openbare plekken.

In een welnesscomplex in 't buitenland, in een relaxruimte waar je in het pikkedonker in een soort zoutwaterbad van 4m2 ligt te kijken naar fake sterren op 't plafond, inclusief lichttherapie, muziek en geluid van golven...

Achteraf bleek 1 van die sterren een camera... We dachten dat ze ons vergeten waren dus beleven we nog een poosje liggen, we moesten dan naar de receptie voor de volgende stap, een massagesessie. Zag ik daar in de uithoeken van het computerscherm die ruimte waar we net vandaan kwamen... :eek2::ROFLMAO::LOL:
De lichte grijns van die 2 die daar zaten sprak boekdelen.

In een welnesscomplex in 't buitenland, in een relaxruimte waar je in het pikkedonker in een soort zoutwaterbad van 4m2 ligt te kijken naar fake sterren op 't plafond, inclusief lichttherapie, muziek en geluid van golven...

Achteraf bleek 1 van die sterren een camera... We dachten dat ze ons vergeten waren dus beleven we nog een poosje liggen, we moesten dan naar de receptie voor de volgende stap, een massagesessie. Zag ik daar in de uithoeken van het computerscherm die ruimte waar we net vandaan kwamen... :eek2::ROFLMAO::LOL:
Camera's in een wellness? Zal wel gene gewone geweest zijn zeker

Een soort zoutwaterbad... 🧐

In random volgorde:

- strand, duinen
- bos
- een park
- de Eurostar
- pashokjes, kleedhokjes
- een fuifzaal
- de auto
- festivals
- voor het raam van de hotelkamer of op het balkon
- wellness

Denk dat er een periode in je leven is waarin dat dit frequenter voorkomt he.
Voor het raam van de hotelkamer ook wel al een paar keer gedaan, maar dan zonder bij na te denken.

Twee weken geleden zat ik nog op hotel, gordijnen waren open en daar een uitgebreide vrijpartij gehad. Iets later zie ik dat aan de overkant van de straat een bureau is waar mensen zaten te werken en ons zaten aan te staren :unsure:

Ach ja, ik ken daar toch niemand. Maar ik vond het nu toch niet zo´n leuke gedachte.

Terug
Bovenaan