Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toen we klaar waren en de deur opende stond moeder aan de deur![]()
Maja dat is toch waar van alle openbare plaatsen. Poepen in de duinen is ook egoïstisch naar andere strandgangers toe. Poepen op de parking van de Delhaize is egoïstisch naar de mensen toe die gewoon hun commissies willen doen. Dus ja.Los van het feit of het in een publieke sauna proper is of niet, of het feit dat de kans al dan niet klein is om betrapt te worden, is het toch een egoïstische ingesteldheid om ergens te poepen waar ge kunt betrapt worden terwijl mensen daar effectief gewoon in de sauna willen zitten? Ik snap de discussie niet, imo is het gewoon egoïstisch is. En als ge u niet kunt inhouden tot een plaats waar ze u niet kunnen betrappen, moet ge er eerst maar eens aan trekken thuis.
Zo is 't. En tis ook strafbaar.Maja dat is toch waar van alle openbare plaatsen. Poepen in de duinen is ook egoïstisch naar andere strandgangers toe. Poepen op de parking van de Delhaize is egoïstisch naar de mensen toe die gewoon hun commissies willen doen. Dus ja.
Het is zeker egoïstisch, al begrijp ik wel waarom mensen daar het plezier van zien. Het is spannend en opwindend.Los van het feit of het in een publieke sauna proper is of niet, of het feit dat de kans al dan niet klein is om betrapt te worden, is het toch een egoïstische ingesteldheid om ergens te poepen waar ge kunt betrapt worden terwijl mensen daar effectief gewoon in de sauna willen zitten? Ik snap de discussie niet, imo is het gewoon egoïstisch is. En als ge u niet kunt inhouden tot een plaats waar ze u niet kunnen betrappen, moet ge er eerst maar eens aan trekken thuis.
Los van het feit of het in een publieke sauna proper is of niet, of het feit dat de kans al dan niet klein is om betrapt te worden, is het toch een egoïstische ingesteldheid om ergens te poepen waar ge kunt betrapt worden terwijl mensen daar effectief gewoon in de sauna willen zitten? Ik snap de discussie niet, imo is het gewoon egoïstisch is. En als ge u niet kunt inhouden tot een plaats waar ze u niet kunnen betrappen, moet ge er eerst maar eens aan trekken thuis
Wildpissen is ook strafbaar.Zo is 't. En tis ook strafbaar.
Terecht ook!Wildpissen is ook strafbaar.
Veel gezeik om niets.Terecht ook!
Tot het tegen uw voorgevel is...Veel gezeik om niets.
Dat kan idd absoluut niet. Tegen de achtergevel, dat dan weer wel.Tot het tegen uw voorgevel is...
Privé terrein, dat mag.Tot het tegen uw voorgevel is...

Camera's in een wellness? Zal wel gene gewone geweest zijn zekerIn een welnesscomplex in 't buitenland, in een relaxruimte waar je in het pikkedonker in een soort zoutwaterbad van 4m2 ligt te kijken naar fake sterren op 't plafond, inclusief lichttherapie, muziek en geluid van golven...
Achteraf bleek 1 van die sterren een camera... We dachten dat ze ons vergeten waren dus beleven we nog een poosje liggen, we moesten dan naar de receptie voor de volgende stap, een massagesessie. Zag ik daar in de uithoeken van het computerscherm die ruimte waar we net vandaan kwamen...
De lichte grijns van die 2 die daar zaten sprak boekdelen.
Een soort zoutwaterbad...In een welnesscomplex in 't buitenland, in een relaxruimte waar je in het pikkedonker in een soort zoutwaterbad van 4m2 ligt te kijken naar fake sterren op 't plafond, inclusief lichttherapie, muziek en geluid van golven...
Achteraf bleek 1 van die sterren een camera... We dachten dat ze ons vergeten waren dus beleven we nog een poosje liggen, we moesten dan naar de receptie voor de volgende stap, een massagesessie. Zag ik daar in de uithoeken van het computerscherm die ruimte waar we net vandaan kwamen...
De lichte grijns van die 2 die daar zaten sprak boekdelen.

Voor het raam van de hotelkamer ook wel al een paar keer gedaan, maar dan zonder bij na te denken.In random volgorde:
- strand, duinen
- bos
- een park
- de Eurostar
- pashokjes, kleedhokjes
- een fuifzaal
- de auto
- festivals
- voor het raam van de hotelkamer of op het balkon
- wellness
Denk dat er een periode in je leven is waarin dat dit frequenter voorkomt he.