Seksleven met je partner

Mijn excuses dat ik jullie grootheden heb tegengesproken met andere opties, ik zal dit nooit meer doen.
Gohja, als je zegt "eerder", lijkt je toch vooral te willen zeggen dat je het beter weet hé. Lijkt me een beetje gratuit internet-cynisme dat je vooral ziet in situaties waar je anoniem kan blijven.

Paar weken geleden een womanizer speeltje gekocht voor mijn vrouw.
Is toch een aanrader moet ik zeggen.
Ze heeft deze al heel regelmatig bovengehaald, zelfs als ik er niet bij ben (iets wat ze daarvoor zelden of nooit deed).
En ook de intensiteit van haar orgasme is groter dan wanneer ze zelf aan de slag moet.
Ik had al veel over dit speeltje gelezen, maar nooit gedacht dat de laaiend enthousiaste commentaren ook effectief waarheid waren.
Bij nader inzien had ik dit dus veel eerder moeten kopen.

Paar weken geleden een womanizer speeltje gekocht voor mijn vrouw.
Is toch een aanrader moet ik zeggen.
Ze heeft deze al heel regelmatig bovengehaald, zelfs als ik er niet bij ben (iets wat ze daarvoor zelden of nooit deed).
En ook de intensiteit van haar orgasme is groter dan wanneer ze zelf aan de slag moet.
Ik had al veel over dit speeltje gelezen, maar nooit gedacht dat de laaiend enthousiaste commentaren ook effectief waarheid waren.
Bij nader inzien had ik dit dus veel eerder moeten kopen.
Is dat hetzelfde als zo'n pinguin? De onze geniet ook enorm van dat speeltje :cheer:

Is dat hetzelfde als zo'n pinguin? De onze geniet ook enorm van dat speeltje :cheer:
Geen idee. Ken een pinguin toy niet. Womanizer is gelijkaardig aan een Satisfyer.
The womanizer zuigt lichtjes (sterkte is aan te passen).
Heb het al eens op mijn lul geprobeerd, maar dat voel je bijna niet.
Blijkbaar als je het op een klitje zet, is het gevoel fantastisch.

Heb al van meerdere vrouwen gehoord dat ze na een tijdje er ook gewoon mee gestopt zijn, omdat op een andere manier klaarkomen quasi onmogelijk werd.

er zijn heel veel fantastische speeltjes op de markt die een meerwaarde geven aan de seks. wij gebruiken die regelmatig en ik vind het als man ook heel leuk om speeltjes te gebruiken op mijn vriendin.
zo'n satisfyer in combinatie met een dildo of vibrator is geheid een groot succes :cheer:

het zorgt er ook voor dat je variatie hebt. wij proberen toch veel nieuws uit en zijn nog volop samen aan het ontdekken en nieuwe dingen aan het uitproberen.
deze week gaan we eens samen naar de seksshop om te kijken of er iets is wat ons prikkelt, zo leer je ook meer bij over je partner zijn/haar kinks of wat hij/zij opwindend vind.

het is heel belangrijk om open en eerlijk over seks te praten met elkaar en te laten weten wat je lekker vind en te ontdekken wat de ander lekker vind. het is ook heel belangrijk om samen nieuwe dingen uit te proberen en het spannend en verrassend te houden. en het allerbelangrijkste is je tijd nemen voor elkaar en ervoor zorgen dat beide partijen er even hard van genieten en er plezier in hebben.
ik neem bvb uitgebreid de tijd om mijn vriendin tot een eerste orgasme te brengen (oraal, speeltjes, handmatig,...) voordat mijn penis nog maar uit mijn broek gaat. dus dat is dan nog maar het startschot van onze vrijpartij. (dit wil niet zeggen dat een vluggertje ook niet soms gebeurd als we beiden heel geil staan en we niet veel tijd hebben)

dus ja, blijf vernieuwen en samen plezier hebben en elkaar prikkelen om je seksleven boeiend en plezant te houden...

Hier worden er ook heel geregeld speeltjes bovengehaald die ik met alle plezier gebruik op mijn vriendin. Weet niet of het een ruim assortiment is maar wij hebben toch wel een 5-tal verschillende. Brengt wat variatie en geeft ook inspiratie naar de mogelijkheden.

Terug
Bovenaan