Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Game length is inderdaad geen probleem, enige wat ik er mij bij afvraag is waarom dat 5 jaar geduurd heeft, wetende dat de eerste langer was en minder lang in ontwikkeling. Bizar dan dat dit bij een deel twee echt het omgekeerde is.Voor mij hoeft dit trouwens ook niet langer te zijn dan de zestal uren die het is, dus daar heb ik eigenlijk ook geen probleem mee.
Omdat ze ook met andere projecten bezig waren zoals Bleeding Edge, Star Wars: Vader Immortal en het nog te verschijnen Project Mara.Game length is inderdaad geen probleem, enige wat ik er mij bij afvraag is waarom dat 5 jaar geduurd heeft, wetende dat de eerste langer was en minder lang in ontwikkeling. Bizar dan dat dit bij een deel twee echt het omgekeerde is.

Der zijn inderdaad 3 games, maar twee van die 3 games waren al klaar en de 3de Bleeding Edge zat al op zen einde van de ontwikkeling toen Hellblade 2 aangekondigd werd. Als de ontwikkeling zou samengelopen hebben van al die games dan ging het over 6/7 jaar ipv 5Omdat ze ook met andere projecten bezig waren zoals Bleeding Edge, Star Wars: Vader Immortal en het nog te verschijnen Project Mara.
Ik heb de indruk dat veel mensen vergeten zijn dat Bleeding Edge is uitgekomen precies (wat niet onlogisch is, gezien die game hard geflopt was).![]()

Hellblade 2 werd aangekondigd in dec 2019, dus was dan al in ontwikkeling eigenlijk. Bleeding Edge is uitgekomen in 2020 en de ontwikkeling ervan werd pas in januari 2021 stopgezet (aldus wikipedia). Dus er was zeker overlap. En Project Mara is nog in ontwikkeling hé.Der zijn inderdaad 3 games, maar twee van die 3 games waren al klaar en de 3de Bleeding Edge zat al op zen einde van de ontwikkeling toen Hellblade 2 aangekondigd werd. Als de ontwikkeling zou samengelopen hebben van al die games dan ging het over 6/7 jaar ipv 5![]()
True, ik zeg het, ik vraag het me gewoon af, want het ontwerpen en bedenken van een nieuwe IP en uitwerken kost veel meer tijd en werk en dat hebben ze blijkbaar sneller geflikt dan het maken van een vervolg waarbij ze toch al veel resources hadden als ook veel van de concepten en het voorbereidende werk is al gebeurt bij deel 1. En game van 6/7 uurtjes is niet zo heel bijzonder de dag van vandaag, een game van 5+ jaar in ontwikkeling ook niet, maar de twee samen doet toch wat vragen binnenkomen. Los daar van, goed dat hij ook op GP staat want de vraagprijs van €50 die er bij gepaard gaat is ook niet niks voor die lengte... Als je dan ziet dat indie games van soms 20/30 uur verkopen voor €30 fysiek dan is dit toch een lastige pil om te slikken. Uiteraard zal de kostprijs hier veel hoger liggen want heel het audiovisuele aspect is hier van zeer hoge kwaliteit en dat kost veel geld in productie, maar toch, je moet dat wel verkocht krijgen aan de consument die vaak niet verder kijkt dan de lengte en prijs van de game.Hellblade 2 werd aangekondigd in dec 2019, dus was dan al in ontwikkeling eigenlijk. Bleeding Edge is uitgekomen in 2020 en de ontwikkeling ervan werd pas in januari 2021 stopgezet (aldus wikipedia). Dus er was zeker overlap. En Project Mara is nog in ontwikkeling hé.
Maar het lijkt inderdaad dat er veel tijd is overgegaan sinds het vorige deel en de aankondiging, voor een spel dat dan kort blijkt te zijn.
Waarom, daar hebben we het gissen naar natuurlijk. Maar ik denk dat de graphics, de motion capture en uiteraard Corona daar ook wel voor iets tussenzitten.
Beste ervaring blijft een goeie hoofdtelefoon voor deze games.ik heb de G4 gekocht en idd damm da ziet er zot goe uit , en dan met een goei soundbar er bij is insane.
nope, niet voor iedereen.Beste ervaring blijft een goeie hoofdtelefoon voor deze games.
Beste ervaring blijft een goeie hoofdtelefoon voor deze games.