Ik zie hier ondertussen platinums al op gehaald en sommige in 3 dagen, dus alles gaat goed meevallen qua tijd dan neem ik aan!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft niet te maken met gesprekken, meer met handelingen. Keuzes die je maakt dingen die je wel of niet doet etc..Ah verschillende einde Nice. Wist ik niet. Dus je kan zelf gesprekken invullen dan?

Dit zal denk ik toch niet kloppen hoor. De platinum halen ( wat minstens 2 play troughs nodig heeft en mogelijks zelf 3 ) zou maar 20/30 uur zijn. Er zijn al registraties van mensen die de game geplat hebben op 2 dagen. Er is wel degelijk wat nieuwe content toegevoegd en nieuwe puzzels ( ook twee nieuwe eindes ) maar de playtrough is niet veel langer dan het origineel, mss een uurtje ofzo. Ik las zelf dat het perfect mogelijk is in uw eerste run de minder dan 10 uur trophy te halen, if not in NG+ makkelijk in 4/5 uur te doen.Remake is ook dubbel zo lang als het origineel plus er is new game+, toch wel nice van Bloober.
Ik zal het zien als ik het zelf uit speel zekersDit zal denk ik toch niet kloppen hoor. De platinum halen ( wat minstens 2 play troughs nodig heeft en mogelijks zelf 3 ) zou maar 20/30 uur zijn. Er zijn al registraties van mensen die de game geplat hebben op 2 dagen. Er is wel degelijk wat nieuwe content toegevoegd en nieuwe puzzels ( ook twee nieuwe eindes ) maar de playtrough is niet veel langer dan het origineel, mss een uurtje ofzo. Ik las zelf dat het perfect mogelijk is in uw eerste run de minder dan 10 uur trophy te halen, if not in NG+ makkelijk in 4/5 uur te doen.
. Ze zeggen het in verschillende reviews, dat spel eerste keer 18 tot 20u lang is. Als het nu in 1 review stond, ok, maar het wordt dus wel degelijk in verschillende reviews aangehaald... We shall see he
.Ja, reviews van wel een paar riool gaming sites tho, ik zou er nog geld op in zetten dat ze het zelf niet uitgespeeld hebben. Er staat iemand met 34 uur IRL uren met plat, als dat 18/20 is en je moet er minstens 2,5 doen, dan klopt de wiskunde al niet meer zelf zonder slaapIk zal het zien als ik het zelf uit speel zekers. Ze zeggen het in verschillende reviews, dat spel eerste keer 18 tot 20u lang is. Als het nu in 1 review stond, ok, maar het wordt dus wel degelijk in verschillende reviews aangehaald... We shall see he
.

Ja sowieso, ik ga dit zeker niet liggen rushen. Maar die tijden zijn inderdaad relatief, nu zijn die tijden om te beginnen al veel sneller omdat de game als zo gekend is, ik durf te wedden dat toen mensen die game niet uit speelde op 7/8 uurtjes en dat toen ook meer was. Nu met alle guides en alle oplossingen gekend zal dat allemaal wat vlotter zijn.20 jaar geleden heb ik er mss 3 keer zo lang overgedaan geen youtube etc lol.
Die tijden zijn zo relatief, geniet gewoon van die game ipv na 2 dagen die platinum te hebben en het nooit meer spelen.

Dit vind ik dus ook, echt geen fan van zo guides twitch streamers en wat weet ik nog wat, geef mij maar de goede oude tijd game kopen en dan praten met vrienden hoe cool het is.20 jaar geleden heb ik er mss 3 keer zo lang overgedaan geen youtube etc lol.
Die tijden zijn zo relatief, geniet gewoon van die game ipv na 2 dagen die platinum te hebben en het nooit meer spelen.

al paar keer ferm verschoten.

moet u al niet vertellen waar. Twas ver los die broek in !! Kben naar beneden gegaan en de mijne komt niet meer bij vant lachen. Man man man.Mijn broer heeft het spel ook gekocht, komt morgen aan. Hij heeft voorlopig geen tijd om te spelen. Dus begin ik er morgen ook aan. Dacht eerst op de pro te wachten, ma fuck it, kan niet wachten... Alan Wake 2 ga ik wel op de pro spelen.
Doen je gaat geen spijt hebbenPfff al die reacties. Misschien toch kopen

Boeee!!! Ik moet eerlijk zijn, het is maar de laatste paar jaar dat ik dit ook meer en meer weet te waarderen.Al die reacties, merci, nu speel ik het zeker nooit
Chapeau hoe jullie da allemaal doen, ik vond tlou al opt randje met die clickers :/

Merci kheb het nu ook gekocht aan 46 euroOok maar gekocht op Amazon, met €10 extra korting dankzij de Prime Days. Het is wel tijdelijk out of stock, dus nog even wachten (maar heb nog ene paar spellen te reviewen dus op zich niet erg dat het even op zich laat wachten)