Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al heel mijn leven ga ik jaarlijks skiën maar vorig jaar vonden de vrienden het nodig om een jaar te skippen. Dit jaar zijn de gezinssituaties veranderd en is het al helemaal gedaan met skiën.
Ik heb altijd in de bergen geskied (Frankrijk, Oostenrijk, Italië) maar ben nu ah overwegen om gewoon 2 dagen op mijn eentje naar La Bresse te gaan. Mijn vraag is dus tweeledig:
1. Ga ik me wel amuseren in La Bresse als ervaren skiër ? Lettend op het feit dat ik maar 2 dagen zou skiën.
2. Iemand ervaring met solo skiën ? Ben toch wat bang dat ik het teveel zal vergelijken met samen skiën .
Jaren terug ben ik eens halsoverkop naar de Alpen gereden om een week alleen te gaan snowboarden.2. Iemand ervaring met solo skiën ? Ben toch wat bang dat ik het teveel zal vergelijken met samen skiën .
1. Neen, als ervaren skiër gaat ge u echt niet amuseren in La Bresse. En al helemaal niet alleen, waar ge nog een stuk sneller door het gebied gaat.1. Ga ik me wel amuseren in La Bresse als ervaren skiër ? Lettend op het feit dat ik maar 2 dagen zou skiën.
2. Iemand ervaring met solo skiën ? Ben toch wat bang dat ik het teveel zal vergelijken met samen skiën .
I am in !!!We zouden es een BG shortski moeten organiseren.![]()
Ik ga es een polleke openen om es te horen of er nog zijn die dat zien zitten.1. Neen, als ervaren skiër gaat ge u echt niet amuseren in La Bresse. En al helemaal niet alleen, waar ge nog een stuk sneller door het gebied gaat.
Rij maar gewoon 2-3u langer naar Zwitserland of ne St Anton ofzo.
2. Al zeer vaak gedaan, vroeger deed ik elk jaar (minstens) 1 week solo ski. Door de dag geen last mee, want gewoon gaan en doen wat ge wilt. En voor savonds genoeg whisky en kijk / lees materiaal meenemen, en kamperen in de wellness.
I am in !!!
In b4 "allez, NOG een topic over wie het meeste geld heeft".Ik ga es een polleke openen om es te horen of er nog zijn die dat zien zitten.
Wat bedoel je met faciliteiten beter? Valtho heeft een uitstekend netwerk van snelle en goed geplaatste liften, toch? Of refereer je naar verwarmde zitjes en kappen? Totaal onnodig imo. Was in Valtho de week van 10 januari, met dagen tot -10 en soms -15 op bepaalde momenten/plaatsen, maar geen poepverwarming gemist, je kledij beschermt je toch voldoende... 't blijft wintersport, hé. L3V blijft voor mij TOP. Maar moet wel toegeven dat mijn enige ervaring in Oostenrijk het gebied van Montafon is.In mayerhofn~ zillertall
Faciliteiten/apres ski zijn hier toch moderner/beter dan in Frankrijk bvb val thorens.
Wel minder skigebied (uitgebreid)
Ik heb het bvb over veel properdere en uitgeruste restaurants en wc s op de pistenWat bedoel je met faciliteiten beter? Valtho heeft een uitstekend netwerk van snelle en goed geplaatste liften, toch? Of refereer je naar verwarmde zitjes en kappen? Totaal onnodig imo. Was in Valtho de week van 10 januari, met dagen tot -10 en soms -15 op bepaalde momenten/plaatsen, maar geen poepverwarming gemist, je kledij beschermt je toch voldoende... 't blijft wintersport, hé. L3V blijft voor mij TOP. Maar moet wel toegeven dat mijn enige ervaring in Oostenrijk het gebied van Montafon is.
Vorige week enkele dagen in Via Lattea... daar kan je spreken over prehistorische infrastructuur (vooral aan de Italiaanse kant, Montgenevre is wat beter), en slecht ontwerp: aansluitende lift begint 50m hoger.
Over de Après-ski kan ik niet meespreken, dat interesseert me hoegenaamd niet.
ssst, laat de mensen maar naar Frankrijk gaanDit jaar in Serfaus en vorig jaar Méribel. Verschil in faciliteiten is toch wel enorm. Hypermodern skidepot in het dalstation, veel grote restaurants en vooral alles is hier véél properder dan in Frankrijk. En dan zwijg ik nog over verschil in prijs.