Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is die deur wel op de juiste manier geïnstalleerd dan? Bij ons kan die nooit openwaaien zonder dat iemand fysiek die deurklink naar beneden duwt.Hier enkel de deur tussen berging en garage, aangezien die bij te veel wind wel eens wil "kletsen."
Dat is voor ons wel een vereiste van een slot, dat je langs beide kanten de sleutel tegelijk er in kan steken.Dat was een slot dat ge niet meer open krijgt als aan de andere kant een sleutel opsteekt.
Tegen dan ga je al iets gehoord hebben zeker?2. Als je gaat slapen, sleutel af halen. Dieven kunnen nog altijd binnenbreken of een gat maken, de sleutel omdraaien en ze zijn binnen.
Sleutel er niet opsteken en ze zijn in 2 seconden binnen.Ik heb geen sleutel voor de wc, noch badkamer. Ik heb daar wel een wcslot voorzien. https://www.google.be/url?sa=i&url=...ved=0CAIQjRxqFwoTCJDo5tOwkvECFQAAAAAdAAAAABAEEr is een speciaal plekje in de hel gereserveerd voor mensen die geen sleutel voorzien op de deur van hun wc.
Alle andere deuren hebben bij ons thuis nooit sleutels gehad. Vooral uit angst dat er bv een brand uitbreekt.
Meer een wc/badkamer MOET een sleutel hebben naar lijn mening.
Vooral als ze op de leeftijd komt dat haar lief blijft slapenNieuwe deuren gestoken en de sleutels gaan we niet gebruiken. We houden ze wel bij mochten we ooit eens van gedachte veranderen.
We hebben geen zin in een dochter die zich opsluut en er dan wat gebeurd ofzo. Je vergeeft het jezelf niet.

Jij neemt het gezegde: "I could literally SHIT a better argument than what you just came up with" dus vrij letterlijkDe gewoonte bij ons thuis is als ik zit te kakken, dat het ineens tijd is voor een familievergadering in de badkamer.
.Als ik just aan het kijken ben naar mijn papiertje om te weten hoeveel er nog afkomt, heb ik toch ook liever niet dat mijn partner dan binnenkomt hoor.Sleutel op het gasten toilet lijkt me wel interessant.
Voor de rest vind ik het zeer raar dat je zou storen als je bij je partner binnen komt.
Signalisatielampje in de schakelaar lijkt me wel handig (enkel indien de schakelaar buiten de ruimte staat)
Bij mijn ouders was deze altijd op slot.Is hier niemand die bvb een kelderdeur op slot doet??