Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat dan tegen de inbrekers?Is hier niemand die bvb een kelderdeur op slot doet??
Nee, tegen kinderen die van de keldertrap stuiken en/of aan de "gevaarlijkere" toestellen die in de kelder staan aankunnen.Is dat dan tegen de inbrekers?
Als ze daar al geraken is het toch al om zeep vermoed ik, dan hebben ze een zee van tijd om in alle stilte dat slot open te prutsen. Of ze zetten er een koevoet tegen en uw deur is nog kapot ook.
Ik hoop eventuele inbrekers tegen te houden voor ze aan de kelderdeur geraken. Dus eigenlijk gewoon alarm + degelijke sloten.
Ah op die manier. Dat probeer ik via de opvoeding te regelen: bij de oudste is dat (voorlopig) goed gelukt: die blijft weg uit de kelder, behalve als ik erbij ben. Ze heeft er nog maar 1 keer alleen gestaan omdat ze dacht dat ik daar was, en dan stond ze daar stil in 't midden om zeker niks verkeerd te doen. Ze weet dan ook dat ze nergens aan mag komen tenzij ik het zeg.Nee, tegen kinderen die van de keldertrap stuiken en/of aan de "gevaarlijkere" toestellen die in de kelder staan aankunnen.
Ik heb toch ook wel liever wat privacy op dat gebied.Als ik just aan het kijken ben naar mijn papiertje om te weten hoeveel er nog afkomt, heb ik toch ook liever niet dat mijn partner dan binnenkomt hoor.

Die lopen niet rond met een of andere loper om binnen te geraken he. Of uw sleutel er nu op steekt of niet, om uw slot uit te boren maakt dat geen verschil...Tegen dan ga je al iets gehoord hebben zeker?Sleutel er niet opsteken en ze zijn in 2 seconden binnen.
Lockpicking?Die lopen niet rond met een of andere loper om binnen te geraken he. Of uw sleutel er nu op steekt of niet, om uw slot uit te boren maakt dat geen verschil...
ook een optie om jonge kinderen uit een kamer te houden zonder dat deze op slot hoeft is om de klinken een kwartslag te draaien zodat deze naar boven wijzen.Nee, tegen kinderen die van de keldertrap stuiken en/of aan de "gevaarlijkere" toestellen die in de kelder staan aankunnen.
Afhankelijk van het slot. Dat gaat niet bij alle sloten hoor.ook een optie om jonge kinderen uit een kamer te houden zonder dat deze op slot hoeft is om de klinken een kwartslag te draaien zodat deze naar boven wijzen.
Hoe bedoel je? Omdat ze dan nog te klein zijn om die hendel volledig in de hand te pakken en zo naar beneden te trekken?ook een optie om jonge kinderen uit een kamer te houden zonder dat deze op slot hoeft is om de klinken een kwartslag te draaien zodat deze naar boven wijzen.
Wij hebben hier wel volle kern deuren, maar zo 'verdoken' in de wand. Hierdoor ligt het slot niet in het center van de deur. Ik ben ervan overtuigd dat als je eens stevig doorslaat, dat je ook gewoon dat slot er uit slaat.Afhankelijk van het slot. Dat gaat niet bij alle sloten hoor.
Wat betreft dat inbreken: een standaard dag- en nachtslot op slot doen in een houten omlijsting heeft niet veel zin. Als die binnen willen, zullen die snel binnen zijn.
Wil je inbrekers buitenhouden d.m.v. een binnendeur in houten omlijsting, dan moet je al een meerpuntslot plaatsen in een massieve omlijsting waarbij de sluitplaten door en door geschroefd zijn met staalplaten aan de rugzijde van uw omlijsting. Aan scharnierzijde dievennokken voorzien. Paumellen ook door en door geschroefd aan staalplaten.
Ik denk ook niet dat de meeste mensen binnendeuren hebben met volle kern, dan heeft die deur sluiten (met als functie inbrekers tegenhouden) nog minder zin.
Inverse deurbladen die gelijk liggen met de wand zijn inderdaad voorzien van een slag, waardoor het slot excentrisch geplaatst wordt. Hoe dan ook 't is zoals je zegt, dat dient enkel als indicatie.Wij hebben hier wel volle kern deuren, maar zo 'verdoken' in de wand. Hierdoor ligt het slot niet in het center van de deur. Ik ben ervan overtuigd dat als je eens stevig doorslaat, dat je ook gewoon dat slot er uit slaat.
Van die schildersdeuren, ja, die stellen al helemaal niks voor. En zoals je zegt, als koevoet op de omlijsting, even wringen en je kan gewoon aan uw slot...
Een gewoon dag- en nachtslot (ik wist zelfs niet dat het zo noemt) heeft enkel zin voor kinderen of om op slot te doen als "indicatie" dat je daar niet binnen hoort te zijn. Een cilinderslot gaat u mogelijks nog wat tijd winnen (daarom zit dat bij ons tussen garage en berging). Maar de enige iets of wat deftige oplossing tegen inbraak is een slot zoals het in een buitendeur zit.