Special Forces: Wie durft wint (2024)

Aflvering van gisteren nog niet bekeken.
Maar de vorige afleveringen vond ik dat een zeer straffe madam.
Ja inderdaad vond ik ook, die Ine Beyens anders ook, vond dat ze haar nogal makkelijk hebben laten gaan -> had haar toch eerst de kans gegeven om te kijken hoe het er aan toe ging met de anderen in die duikproef, dan had ze misschien gezien dat het wel verantwoord was en zou ze niet opgegeven hebben?

Ine Beyens anders ook, vond dat ze haar nogal makkelijk hebben laten gaan -> had haar toch eerst de kans gegeven om te kijken hoe het er aan toe ging met de anderen in die duikproef, dan had ze misschien gezien dat het wel verantwoord was en zou ze niet opgegeven hebben?
Vond het ook vreemd. Het was precies alsof Ine niet wist dat er nog extra duikers aanwezig waren.

Na het moment met Jan Bakelants, werd deze aflevering Olivier Deschacht voor het tribunaal gehaald. Hoe een schijnbaar alles hebbende alleskunner door vermoeidheid en energietekort in zijn ziel laat kijken en toont hoe zijn wat arrogante, koppige facade eigenlijk oorsprong vindt in enorme onzekerheid en eenzaamheid. Voor mij wederom een prachtig tv moment!

Na het moment met Jan Bakelants, werd deze aflevering Olivier Deschacht voor het tribunaal gehaald. Hoe een schijnbaar alles hebbende alleskunner door vermoeidheid en energietekort in zijn ziel laat kijken en toont hoe zijn wat arrogante, koppige facade eigenlijk oorsprong vindt in enorme onzekerheid en eenzaamheid. Voor mij wederom een prachtig tv moment!
Ik had eerder zoiets van "Hoe kan het dat Annelien het 13 jaar heeft volgehouden met hem? :crazy: "

Die chef was precies een spin toen hem over die draad kroop.

Ik zie dit ergens ook wel liever dan Kamp Waes, tranen bij Deschacht had ik ook niet verwacht maar snap wel zijn punt, dikwijls afgezeikt geweest vroeger obv zijn prestaties.

Iemand die weet wat voor soort touwtechniek er daar gebruikt is tijdens die bear crawl? Zag er interessant en complex uit

De vraag is, haalt Gers het??
:ROFLMAO:

Edit,
woops, dat was snel...
Bij zo een Nora kun je nog zeggen, ok, ze kan het fysiek niet meer aan. Kan gebeuren.

Maar de mentaliteit waar die Gers Pardoel in dit programma is gestapt toch echt onbegrijpelijk.
Waarom doet zo iemand daar in godsnaam aan mee.

Bij zo een Nora kun je nog zeggen, ok, ze kan het fysiek niet meer aan. Kan gebeuren.

Maar de mentaliteit waar die Gers Pardoel in dit programma is gestapt toch echt onbegrijpelijk.
Waarom doet zo iemand daar in godsnaam aan mee.
zo'n Deschacht is nauwelijks beter -> met zijne mond altijd maar zeggen dat hij een teamplayer is terwijl daar op beeld weinig van te zien is

chapeau voor Loic, zowel fysiek, mentaal en qua karakter top!

zo'n Deschacht is nauwelijks beter -> met zijne mond altijd maar zeggen dat hij een teamplayer is terwijl daar op beeld weinig van te zien is

chapeau voor Loic, zowel fysiek, mentaal en qua karakter top!
Deschacht moet je mij helaas niet leren kennen. :)
Ook 1 van de redenen dat ik kijk. Hoe die daar uit de zee kwam. Hilarisch.
En dan doodleuk gaan zeggen dat hij puur is, what you see is what you get. Dat uit de mond van 1 van de grootste schijnheiligaards uit het Belgisch voetbal. Altijd mister bescheiden proberen uithangen ook, om dan tegen geen greintje kritiek te kunnen. Vreselijk figuur.

Moet toch toegeven dat dit precies leuker kijken was dan Kamp Waes, waarvoor er meer hype en reclame was.

Olivier mentaal en fysiek een beest, maar heeft wel zijn mama nodig om zijn was te doen. Eens mens kan toch vreemd in elkaar zitten.

Op hln zie ik dit staan maar kan het niet volledig lezen :rolleyes:

Olivier Deschacht zwaar ontgoocheld na mislukte finale ‘Special Forces’: “Als ík na Loïc was begonnen, was het me ook gelukt”​

Op hln zie ik dit staan maar kan het niet volledig lezen :rolleyes:

Olivier Deschacht zwaar ontgoocheld na mislukte finale ‘Special Forces’: “Als ík na Loïc was begonnen, was het me ook gelukt”​

"Ik had het nadeel dat ik als eerste naar boven moest klimmen. Loïc, de andere finalist, kon op een afstand toekijken hoe ik het aanpakte en dus ook zien wat ik fout deed. Als ik als tweede was gestart en zijn techniek had gezien, was ik zeker ook boven geraakt.”

Terug
Bovenaan