Knarf
Well-known member
Aflvering van gisteren nog niet bekeken.Gisteren toevallig een halve aflevering gezien. Doet die Davina ook nog iets anders dan janken?![]()
Maar de vorige afleveringen vond ik dat een zeer straffe madam.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aflvering van gisteren nog niet bekeken.Gisteren toevallig een halve aflevering gezien. Doet die Davina ook nog iets anders dan janken?![]()
Ja inderdaad vond ik ook, die Ine Beyens anders ook, vond dat ze haar nogal makkelijk hebben laten gaan -> had haar toch eerst de kans gegeven om te kijken hoe het er aan toe ging met de anderen in die duikproef, dan had ze misschien gezien dat het wel verantwoord was en zou ze niet opgegeven hebben?Aflvering van gisteren nog niet bekeken.
Maar de vorige afleveringen vond ik dat een zeer straffe madam.
Vond het ook vreemd. Het was precies alsof Ine niet wist dat er nog extra duikers aanwezig waren.Ine Beyens anders ook, vond dat ze haar nogal makkelijk hebben laten gaan -> had haar toch eerst de kans gegeven om te kijken hoe het er aan toe ging met de anderen in die duikproef, dan had ze misschien gezien dat het wel verantwoord was en zou ze niet opgegeven hebben?
Ik had eerder zoiets van "Hoe kan het dat Annelien het 13 jaar heeft volgehouden met hem?Na het moment met Jan Bakelants, werd deze aflevering Olivier Deschacht voor het tribunaal gehaald. Hoe een schijnbaar alles hebbende alleskunner door vermoeidheid en energietekort in zijn ziel laat kijken en toont hoe zijn wat arrogante, koppige facade eigenlijk oorsprong vindt in enorme onzekerheid en eenzaamheid. Voor mij wederom een prachtig tv moment!
"Bij zo een Nora kun je nog zeggen, ok, ze kan het fysiek niet meer aan. Kan gebeuren.De vraag is, haalt Gers het??
Edit,
woops, dat was snel...
Waarom doet zo iemand daar in godsnaam aan mee.

Ik vraag me af hoeveel dat schuift!
En ook nog eens screentime die extra tickets verkoopt.
Ik vraag me af hoeveel dat schuift!
zo'n Deschacht is nauwelijks beter -> met zijne mond altijd maar zeggen dat hij een teamplayer is terwijl daar op beeld weinig van te zien isBij zo een Nora kun je nog zeggen, ok, ze kan het fysiek niet meer aan. Kan gebeuren.
Maar de mentaliteit waar die Gers Pardoel in dit programma is gestapt toch echt onbegrijpelijk.
Waarom doet zo iemand daar in godsnaam aan mee.
Deschacht moet je mij helaas niet leren kennen.zo'n Deschacht is nauwelijks beter -> met zijne mond altijd maar zeggen dat hij een teamplayer is terwijl daar op beeld weinig van te zien is
chapeau voor Loic, zowel fysiek, mentaal en qua karakter top!

Op hln zie ik dit staan maar kan het niet volledig lezen
Olivier Deschacht zwaar ontgoocheld na mislukte finale ‘Special Forces’: “Als ík na Loïc was begonnen, was het me ook gelukt”