Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is opgelost, ze hebben een extra knop bij de instellingen gezet om de autoplay op andere apparaten af te zetten. Hij staat standaard uiteraard op 'aan', dus je moet zelf zoeken om het uit te zetten..Dit is mij mentaal aan het breken.
Ofwel ben ik blind of misschien wat achterlijk maar ik vind die optie precies niet?Het is opgelost, ze hebben een extra knop bij de instellingen gezet om de autoplay op andere apparaten af te zetten. Hij staat standaard uiteraard op 'aan', dus je moet zelf zoeken om het uit te zetten..

Nummerradio werkt ook wel goed.Indeed die genre mixen gebruik ik ook niet veel.
Wat ik wel vaak doe is een lijst van 10-100 nummers die ik goed vind samenklikken (meestal in variërende stijlen) en dan "play radio based on playlist" gebruiken. De radio is dan 50/50 zaken die ik al heb, en daar zit een 10% zaken in die ik nog niet ken. Dat geeft soms wel goede nieuwe ontdekkingen.
Die curatie is zuiver AI volgens mij.Dat gedeelte van Spotify is echt een boeltje vind ik, het voelt steeds als een ware opdracht om iets te ontdekken met als gevolg dat ik het dan ook quasi nooit gebruik.
Geen idee wie dat dus cureert.

En ik 1 keer naar Shakira geluisterd heb sinds ik Spotify gebruik, alsjeblieft zeg.

Wel ja, daar heb je gelijk in. Verschrikkelijke muziek jong.Min 1000 BeyondGaming-hipster-punten![]()
. Ik zocht eigenlijk "Shakira gif funny", maar kwam gewoon hierop uit
. Ik heb eigenlijk niets tegen Shakira)Que bien senor cintaWat een elitair geneuzel. Zal ik "@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield met Lars Ulrich" style wat Shakira gifs posten om haar waarde als muzikant te erkennen:
Bekijk bijlage 7245Bekijk bijlage 7246Bekijk bijlage 7247Bekijk bijlage 7248Bekijk bijlage 7249
(Sorry aan de dames voor dit seksistisch gedrag, ik schaam mij diep. Ik zocht eigenlijk "Shakira gif funny", maar kwam gewoon hierop uit
. Ik heb eigenlijk niets tegen Shakira)
arstechnica.com
arstechnica.com
Sorry aan de dames voor dit seksistisch gedrag
This is the way. Kom ik eigenlijk eindeloos interessante dingen tegen. Maar echt compleet zal Spotify nooit zijn. Eerder een waardig alternatief op traditionele radio.Indeed die genre mixen gebruik ik ook niet veel.
Wat ik wel vaak doe is een lijst van 10-100 nummers die ik goed vind samenklikken (meestal in variërende stijlen) en dan "play radio based on playlist" gebruiken. De radio is dan 50/50 zaken die ik al heb, en daar zit een 10% zaken in die ik nog niet ken. Dat geeft soms wel goede nieuwe ontdekkingen.
Geen enkele leugen gespot zeg, godverdomme.Wat een elitair geneuzel. Zal ik "@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield met Lars Ulrich" style wat Shakira gifs posten om haar waarde als muzikant te erkennen:
Bekijk bijlage 7245Bekijk bijlage 7246Bekijk bijlage 7247Bekijk bijlage 7248Bekijk bijlage 7249
(Sorry aan de dames voor dit seksistisch gedrag, ik schaam mij diep. Ik zocht eigenlijk "Shakira gif funny", maar kwam gewoon hierop uit
. Ik heb eigenlijk niets tegen Shakira)