Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het wel. Spijtig dat HBO sport niet apart aanbiedt voor een lagere prijs, dan zou ik zo veel kijkenWeet er iemand welke wedstrijden sporza niet uitzend? Enkel de italiaanse toch zeker?
HBO max de beste optie hiervoor zeker (heb geen TV)?
Het pakket van 5,99€ met reclame en 9,99€ zonder reclame is toch voldoende om te kijken of niet?Denk het wel. Spijtig dat HBO sport niet apart aanbiedt voor een lagere prijs, dan zou ik zo veel kijken
Toch wel opvallend hoe sterk ploegen als Q36.5 en Astana aan het seizoen begonnen zijn.
Christen wint in Murcia, Astana pakt een hoop punten met plekken 3, 4 en 5. Uae eindigt 7, 8 en 9![]()
Wellens was best sterk. Reed tientallen km' vooruit in groep en bouwt een beetje uit op de laatste klim voor even.Enkel stelde UAE toch wel teleur.
Wellens was best sterk. Reed tientallen km' vooruit in groep en bouwt een beetje uit op de laatste klim voor even.
Alleen Scaroni kwam erbij en kreeg de Belg er niet af.
Als hij wacht tot de laatste klim, dan zag ik het gebeuren dat alleen UAE en Scaroni nog overblijven, na de top.
Ik zou eventueel eentje delen met mijn broer.€5,99 met reclame + €5 sport add-on

Allé, het begint stilaan toch écht te starten nu.
Vandaag start de UAE Tour. Met Merlier, Philipsen, Kooij, Milan, Groenewegen, Welsford, ...
Ook Pogacar voor het eerst dit seizoen aan de start daar. Van Aert in Spanje ook voor het eerst onderweg dit seizoen.
Let's go![]()
Milan hoe sterk zeg van vroeg op kop Philipsen komt er naast en toch blijft Milan gaan en winnen

Wat een zwieper was dat nu ook weer. Niet slecht bedoeld maar echt niet nodig...