Michster
Well-known member
Mjaaaa, Nintendo hun first-party games zijn leuk, maar gaan zelden in de afslag en eshop aankopen zoals virtual console vroeger zijn nooit een zekerheid bij Nintendo geweest. Als ik dit ding koop heb ik direct mijn hele steam bibliotheek ter beschikking.ik geloof hier toch niet echt in, is meer voor de enthousiast gamers, niet zozeer voor de "little ones". De charme van switch zit hem niet zozeer in de handheld zelf maar eerder de games die ervoor uitkomen. PC gaming on the go is toch niet hetzelfde daarin.
Ben curieus hoe het vervolgd.
Dan nog het argument van de games van Nintendo... Zaken gelijk Mario Odyssey en Zelda BOTW zijn steengoed, maar de zoveelste iteratie van Pokemon is niet zo interessant als het ooit was en lang niet elke exclusive die ze promoten in hun Direct's zijn zo een klassiekers... Skyward Sword remaster en de nieuwe Mario Golf komen ter gedachte direct
Ik weet nog dat iedereen zo verheugd was om al die Switch ports op te hemelen omdat ze dezelfde game nu kunnen spelen... On the go!
Nu kunt ge hetzelfde met de Steamdeck en moet ge niet opnieuw betalen, maar tis toch maar een pc uiteindelijk hé
(Post is niet persoonlijk op u bedoeld hé Toratsuru
)
Laatst bewerkt: