Steam Deck | handheld van Valve

Q3 2022 (juli-september)
Er zit geen haast achter bij mij, heb nog genoeg zaken om te spelen. Maar van wat ik er al van heb gezien ben ik al zeer tevreden. Zou hem vooral als emulator willen gebruiken.

Zonet de 512GB gekocht, zonder al te hoge verwachtingen. Wou er Windows 11 op gaan draaien, maar daar is het nog wat te vroeg voor vernam ik.
Q3 2022 (juli-september)
Er zit geen haast achter bij mij, heb nog genoeg zaken om te spelen. Maar van wat ik er al van heb gezien ben ik al zeer tevreden. Zou hem vooral als emulator willen gebruiken.
louter informatief, wat zou je erop willen emuleren?

Net de 512GB gereserveerd; levertermijn: 'After Q3 (October 2022 or later)'.
Benieuwd of dat nog naar voren schuift.

Ik heb juist melding gekregen dat ik mijn 512Gb kan kopen. Maar ik ga hem niet pakken want ik heb er het geld niet voor.. Aan het bouwen en met de prijsverhogingen krijg ik dat niet aan mijn madam uitgelegd..

Awel ik denk niet dat ge u plaats kunt doorgeven.. denk dat de enige manier zou zijn hem kopen en dan doorverkopen. Maar ja dan zit ge ook met miserie als er iets mis mee is bvb..

Awel ik denk niet dat ge u plaats kunt doorgeven.. denk dat de enige manier zou zijn hem kopen en dan doorverkopen. Maar ja dan zit ge ook met miserie als er iets mis mee is bvb..
garantie verloopt altijd via de leverancier zelf. Heeft niks te maken met doorverkopen. Als iemand die van u wilt overkopen laat die dan nu gewoon betalen en bestel die voor iemand anders

Ok ja bon. Als er iemand hem wilt mag hij mij contacteren. Ik heb tot 14 april om de bestelling te doen.

edit : verkocht

Laatst bewerkt:
kheb al ondertussen een SD-kaart van 512 gig gekocht en erin gestoken.
tot nu toe
-Horizon Zero Dawn
-Dragonball Z Kakarot
-Elden Ring
-Ghostwire Tokyo
-Mass Effect: Legendary Edition
-Elex

Staan erop alle spelen spelen echt zalig en vlot Alleen Horizon Zero Dawn durft soms wel te zakken onder 30 fps.
En Ghoswire Tokyo wou de openings cinematic niet afspelen voor 1 of andere reden.
Echt wel een zalig ding.

Terug
Bovenaan