Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is de datum zoals bij vele waarschijnlijk veranderd van na Q3 naar Q4.
Heb er tot op heden wel nog geen 1 in het wild gespot.
dat weet ik zelf ook wel, ik bedoel dat ik er nog niemand heb op zien spelen "in het wild".Dat ding is toch enkel maar te verkrijgen via steam/valve zelf? Logisch dat je ze niet in het ‘wild’ gaat vinden.

Same, volgens de speculaties op Reddit komt de uitnodiging mogelijk volgende maandag of donderdag al. Ben benieuwd.Ondertussen is het al verandert naar q3, eind september zou de uitnodiging moeten komen volgens een steambericht.
Je kan hierop uw gegevens invullen om zo min of meer te zien hoever je staat in de lijst.Same, volgens de speculaties op Reddit komt de uitnodiging mogelijk volgende maandag of donderdag al. Ben benieuwd.
Vandaag ook mij steam deck kunnen bestellen. Ben benieuwd hoelang de levering nu duurt.

Dan was dat toch vrij nipt voor de termijn vervallen was ?Vandaag ook mij steam deck kunnen bestellen. Ben benieuwd hoelang de levering nu duurt.
Ja klopt, was even weg geweest waardoor ik mijn mails niet had bekeken. Heb de mail donderdag ontvangen, dus heb hem 2u voor deadline besteld.Dan was dat toch vrij nipt voor de termijn vervallen was ?
Als ik reddit mag geloven worden order mails altijd verstuurd op maandag en donderdag.

Thanks, had ik idd ook al gevonden. Zit nu op zo'n 81%, dus ik gok deze of volgende week (hopelijk) de uitnodiging te krijgen.Je kan hierop uw gegevens invullen om zo min of meer te zien hoever je staat in de lijst.
GetMyDeck
A simple time calculator which shows how much percent of SteamDeck resevations Valve was alreay able to ship up to your personal reservation time. The calculator uses your reservation time, your selected SteamDeck version and the region you live in and is based on data from customer sharing...getmydeck.ingenhaag.dev

Ik had em vorige week net als u rond dees uur besteld, vrijdag was hij er alHopla, net mailtje gekregen.
Benieuwd wanneer 'm binnen is.

Jep, is daarjuist aangekomen.Ik had em vorige week net als u rond dees uur besteld, vrijdag was hij er al![]()