Steam Deck | handheld van Valve

Hier is de datum zoals bij vele waarschijnlijk veranderd van na Q3 naar Q4.

Heb er tot op heden wel nog geen 1 in het wild gespot.

Zou hier veel meer gebruik moeten van maken. Maar momenteel totaal geen tijd voor. Enkele keren kort getest en tis echt een top toestel ! Voor de mensen die er eentje willen zeker doen !!

Is echt een zalig toestel maar buiten op vakantie speel ik daar dus nooit op he :unsure:
Mijn pc staat altijd 2 meter verder dus heb de nood niet. Hopelijk is die dock er snel dat ik wat meer op tv kan gamen.

Ondertussen is het al verandert naar q3, eind september zou de uitnodiging moeten komen volgens een steambericht.
Same, volgens de speculaties op Reddit komt de uitnodiging mogelijk volgende maandag of donderdag al. Ben benieuwd.

Same, volgens de speculaties op Reddit komt de uitnodiging mogelijk volgende maandag of donderdag al. Ben benieuwd.
Je kan hierop uw gegevens invullen om zo min of meer te zien hoever je staat in de lijst.

Dan was dat toch vrij nipt voor de termijn vervallen was ?
Als ik reddit mag geloven worden order mails altijd verstuurd op maandag en donderdag.
Ja klopt, was even weg geweest waardoor ik mijn mails niet had bekeken. Heb de mail donderdag ontvangen, dus heb hem 2u voor deadline besteld. :)

Laatst bewerkt:
Je kan hierop uw gegevens invullen om zo min of meer te zien hoever je staat in de lijst.
Thanks, had ik idd ook al gevonden. Zit nu op zo'n 81%, dus ik gok deze of volgende week (hopelijk) de uitnodiging te krijgen.

Ik heb er al eventjes eentje, scalper betaald. Binnenkort nog eentje en dan doe ik de andere weg. Lijd er wel verlies aan maar goed.
Het is een geweldig apparaat. Voornamelijk mijn games op sd gezet en draaien allemaal heel goed, ook met emulatie begonnen en gamecube enzo speelt super vlot.

Vrijdag reeds toegekomen, al 3 dagen vrij veel op gespeeld, toch wel een indrukkend toestel.
1ste indruk was wel hoe groot deze is, ik had al veel reviews gezien voor ik mijn order geplaatst had, maar toch een stuk groter uitgevallen dan ik precies had verwacht.
Niet dat het mij stoort want een te klein scherm was eigenlijk mijn grootste "schrik" aangezien ik bijna uitsluitend game op mijn beamer.
Mijn steam verlanglijst is plots wel een pak groter geworden :D

Terug
Bovenaan