Brt
Banned
zeer twijfelachtig autoriteitsargument
Welk stramien? Meer herverdeling? Kapitaal belasten? Hogere minimumlonen? Minder belastingen? Activeren van mensen die profiteren en het draagvlak vd sociale zekerheid onderuithalen?Ik vind het echt geweldig hoe "een complex gegeven", zo een beetje hoe de realiteit in elkaar zit, geen goede verklaring is, maar gewoon vogelpikgewijs aanduiden wat je op dit moment aannemelijk lijkt (en dan is niet zo verrassend gebaseerd op je vorige threads die allemaal hetzelfde stramien volgen), dát is nu eens de verklaring zie.
Ik heb een (oa) MSc psychologie (wel lang geleden en niets mee gedaan). Echt wel grappig wat ik hier soms lees....Ik stel voor dat we ons beperken tot luisteren naar gekwalificeerde artsen en psychologen, in plaats van naar random mensen met een mening over wat "wetenschappelijk correct" is.
Beetje simplistisch maar toch:
Jef van op den hoek leest in de krant dat er veel depressies zijn. Jef heeft al een paar weken ambras met zijn baas en staat op met hoofdpijn en denkt dat hij een depressie heeft. Jef van op den hoek gaat naar de dokter en 4 weken thuis. En we zijn vertrokken....(en Jef gaat er niet gelukkiger van worden met thuis te zitten)
Jij hebt toch wel een zeer naief mensbeeld heb ik de indruk.
Laatst bewerkt: