Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die waar ook de Remak woont.in welke streek zeggen ze ne remor tegen ne remork?
Deze week toch eens kijken voor een pomp
Volgende keer toch maar beter kijken hoe ik dat erin steek.
Zal maar voor de zekerheid nieuwe buitenband op leggen.kunt ge de batterij er dan niet uithalen als ge die vervoert?electrische fiets met achterdrijving, is wat op hol geslagen sinds de laatste keer ik nieuwe band er op had gelegd:
Telkens als ik stop met fietsen, moet ik de remmen toe trekken, of het achterwiel blijft aangedreven. Erg lastig als je bv thuiskomt en je vergeet dat eens... dan schiet die als een pijl vooruit.
Ik had hem in de camionette gestoken al rechtopstaand, maar na 10 meter rijden met de camionette is die fiets gedraaid, en is het achterwiel weer beginnen aandrijven. Maar dus aan 25 per uur constant draaien tegen de binnenkant van mijn laadbak.
Ik had het niet meteen door, maar zeg verdorie die auto stinkt zo. precies verbrand rubber. ik dacht meteen aan de banden van de auto, of iets aan de motor.
Pas toen ik mijn radio es effe stiller zette en in mn spiegel keek, zag ik dat wiel gas geven gelijk gek ... Kon natuurlijk niet meteen stoppen door het verkeer, en toen ik eindelijk kon stoppen en in de laadbak kijken, zag ik al overal zwarte rubberdeeltjes van de achterband die tegen de binnenkant was afgeschilferd.... Ik denk dat ik er niet meer te ver ga mee moeten rijden, dat ik gauw lek zal staan..Zal maar voor de zekerheid nieuwe buitenband op leggen.
Toch iets ambetants hoor,die ontregelde computer/motor van mn fiets..
Das een mogelijk ja. nog niet aan gedacht.kunt ge de batterij er dan niet uithalen als ge die vervoert?
Helaas is die fiets 10 jaar oud, en reeds geweest naar oorspronkelijke fietsenwinkel, is te oud zeggen ze leukweg, we kunnen hem niet meer "aan de computer" leggen....toch beter laten nazien, lijkt mij een sensor te zijn die niet meer juist staat of goed is.
Welk merk fiets is dat en hoe ver wil je je verplaatsen om te laten herstellen?Das een mogelijk ja. nog niet aan gedacht.
Helaas is die fiets 10 jaar oud, en reeds geweest naar oorspronkelijke fietsenwinkel, is te oud zeggen ze leukweg, we kunnen hem niet meer "aan de computer" leggen....
en naar een fietswinkel gaan van waar die niet komt, moet je tegenwoordig niet meer aan beginnen. Daar beginnen ze niet aan.
Batavus ventoux .Welk merk fiets is dat en hoe ver wil je je verplaatsen om te laten herstellen?
'k Zal eens horen bij mijn schoonvader of hij er bekend mee is, die doet alle merken in bijberoep, zit regio Roeselare. Denk niet dat hij een klantenstop heeft ingevoerd.Batavus ventoux .
Als dat nog te herstellen is, en ik kan daar even bij blijven tot dit gefixt is, zou gans west of oost vlaanderen wel nog kunnen hoor.
Batterij is nog dik oké, want die is paar jaar terug nog vernieuwd geweest.
Maar het is wat een "tricky " situation wel. er is zo'n CALIBRATE knop op, en als ik die gebruik, is het 9/10 keer slechter, en haalt hij amper nog z'n snelheid (25 per uur), of je moet heel hard mee trappen.
Nu toch onlangs nog es aangedurft te calibraten, enkele maand terug, en dat moet dan de 1/10 keer zijn geweest zijn zeker, en nu rijd hij terug gelijk nieuw.
Dus ja tmoet inderdaad een sensor ofzoiets zijn die mankeert

Ok ons boekhoudkantoor zit in Roeselare, ik moet er soms wel es zijn...'k Zal eens horen bij mijn schoonvader of hij er bekend mee is, die doet alle merken in bijberoep, zit regio Roeselare. Denk niet dat hij een klantenstop heeft ingevoerd.![]()
Ik hou je op de hoogte, als je me deze week er niet meer over hoort, moet je maar een herinnering sturen in pm.Ok ons boekhoudkantoor zit in Roeselare, ik moet er soms wel es zijn...
Als hij het op de moment dan zou kunnen vermaken zou ideaal zijn.
Als ik zo'n zaken lees denk ik altijd: jah, wat had je gedacht. Om dan een gat te boren boven mijn hoofd en al het gruis op te vangen met m'n mond/ogen.Hammerite spuitbus gebruik je dus beter niet tegen de wind in. Smaakt redelijk slecht.
Effectief, dat zijn van die dingen waarvan je jezelf een idioot vindt, maar net te laat.Als ik zo'n zaken lees denk ik altijd: jah, wat had je gedacht. Om dan een gat te boren boven mijn hoofd en al het gruis op te vangen met m'n mond/ogen.

Gelukkig stonden er geen 6 mensen op te kijken waaronder 1 waar ik opleiding aan geef. Oef.Effectief, dat zijn van die dingen waarvan je jezelf een idioot vindt, maar net te laat.![]()