Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er eigenlijk met Suzie en Dr. Owens gebeurd?

Is gewoon een virale ding gestart door socian media & fans van de serie netflix heeft al bevestigd dat episode 8 de laatste aflevering is.Geloven hier nog mensen in nog een aflevering? Of puur marketing
Maar wat ik dan gek vind is dat netflix aan die hype meewerkt. Zo krijg je gwn teleurgestelde fans? Fake ending zoeken levert stranger things als resultaat bv.Is gewoon een virale ding gestart door socian media & fans van de serie netflix heeft al bevestigd dat episode 8 de laatste aflevering is.
Het zou niet geniaal zijn maar wel fijn zijn mochten ze vanuit de laatste afleveringWel spijtig zou toch geniaal zijn.

Het leger zijn toch ook gewoon de Bad Guys?Hier gisteren ook de serie uitgekeken, en ik ga mee met de meerderheid hier. S5 is zeker niet het beste seizoen.
Minpunten:
* Op geen enkel moment ben ik zo geboeid geweest als in de vorige seizoenen, nooit zat ik op het puntje van mijn stoel. Ik kan niet precies duiden wat die disconnectie veroorzaakt, maar een deel zal wel zijn omdat het nu niet mee over kinderen ging in de '80s, maar over tieners/jongvolwassenen met hun problemen. Er werd veel op emotie gespeeld, maar het raakte me nooit. Eerlijk gezegd had ik nog de beste connectie met de nieuwe personages, Holly en Derek.
** De hele rol van het leger dat geintroduceerd werd in dit seizoen was bedenkelijk. Ten eerste werden ze afschilderd als de absolute bad guys (waarom niet eens rond de tafel zitten met hen en de situatie uitleggen?) zonder één hersencel en ze werden ook afgeschoten als loslopend wild.De outing van Will in E7 was echt wel cringe. Ik ben absoluut pro LGBTQ and het is OK dat hij zich outte, maar de manier waarop was compleet belachelijk en had hier geen plaats.
Pluspunten:
* Het grote verhaal wordt wel op een goede manier afgerond. Het valt toch allemaal netjes op zijn plaats, wat ik persoonlijk wel het allerbelangrijkste vind.
* Ik ben ook supertevreden van de epiloog. Ik hou van films en series die alles netjes afsluiten, ik heb een hekel aan open eindes.
* Het geluid. Het klinkt allemaal zo goed op een surround systeem.
Soldaten volgen bevelen op van hogerhand. Tis niet omdat hogerhand evil is dat de soldaten evil zijn.Het leger zijn toch ook gewoon de Bad Guys?
aangezien ze nieuwe Henry’s wouden maken met het bloed van Eleven
Wat @zwarten zegt. Bovendien kan je je ook wel indenken dat het leger niet zo hersenloos is als het werd voorgesteld en dat er dus wel degelijk mee te praten valt over de gevaren die dreigen.Het leger zijn toch ook gewoon de Bad Guys?
Dit zal wel aan mij liggen (ik heb de vorige seizoenen helemaal niet meer in mijn geheugen),aangezien ze nieuwe Henry’s wouden maken met het bloed van Eleven
maar waarom zou dat wel lukken met het bloed van Eleven en niet met het bloed van Kali?