Stranger Things Series Finale Will Be the Length of a Movie
Stranger Things Season 4 wrapped with a 2.5-hour episode – and there's more where that came from, according to the Duffer Brothers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tgoh dat is gewoon puur toeval. Er zullen altijd wel referenties naar eender wat zijn als je een deftige serie maakt.
Hopelijk komt S5 wat vlugger nuSerie gisteren uitgekeken. Wat een topper! Vond het vroeger al goed maar nu hebben de Duffer mannen het toch naar een nog wat hoger niveau getild. Een dikke 9/10 dit seizoen
Enige 2 minpuntjes:
- Je wel merkt dat er een paar jaar tss dit en het vorige seizoen zitten. Vooral bij Will valt dat op. Ventje is irl nog maar 17 maar kan makkelijk voor een 22 jarige doorgaan, zelfs met dat kapselHopelijk komt S5 wat vlugger nu
en
- Waar zijn die leger mannen die achter Eleven zaten plots heen? Die weten niet dat Hawkins letterlijk in brand staat... Kwam beetje onlogisch over
Die gingen achter 11 aan maar Brenner wist die nog buiten te smokkelen he. Daarna schakelt ze die helikopter uit waardoor ze ook geen zicht meer hebben op waar ze is. En het leger zal ook wel moeten gaan helpen zijn in Hawkins na de ramp. Maar het lijkt mij wel logisch dat degene die achter 11 aan zitten een soort black ops team zijn, geen normale militairen
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben denk ik. Er lijkt sowieso al een 90's revival aan de gang te zijn, zeker in kledij en muziek al goed merkbaar. Televisie en film misschien nog iets minder maar dat zal maar een kwestie van tijd zijn neem ik aan.De 90's nostalgia komt eraan, nieuwe kids, nieuwe referenties. Geen Kate Bush meer maar Nirvana, geen Ghostbusters meer maar Jurassic park of Casper the friendly ghost. Dat lijkt mij de logische volgende stap.

![]()
Metallica Applauds ‘Stranger Things’ for Epic Use of ‘Master of Puppets’: ‘An Incredible Honor’
Metallica raved about 'Stranger Things' use of its 1986 song 'Master of Puppets' in season 4, calling it 'an incredible honor.'variety.com
En ene Nick Rawlins :That is the most badass thing any mortal could do! Playing metal rock in an alternate dimension while being swarmed by demo-bats as lightning storms in the background! Eddie Munson is a legend!️
️
️
The fact he risked his life to finish the solo is as metal as it gets.

Niet slecht maar het origineel is beterNog niets gezien maar gewoon effe hier om deze Running up that hill wat te promoten

Die heeft in een interview de grap gemaakt dat ze beter personages doden zodat de groepsfoto's makkelijker worden... Kritiek was het zeker niet.Blijkbaar heeft Bobby Brown ook al kritiek gegeven op de plot armor. De Duffers hun reactie: dat is hier Hawkins, niet Westeros
Blijkbaar heeft Bobby Brown ook al kritiek gegeven op de plot armor. De Duffers hun reactie: dat is hier Hawkins, niet Westeros

Eigenlijk wel waar, bij Harry Potter vroeg toch ook niemand zich af wanneer ze nu is Ron gingen vermoorden?Ik geef ze gelijk !
Ik snap niet waarom iedereen zo zit te wachten tot er iemand doodgaat, what the fuck. Ik ben nog altijd zuur dat Samwise dood is, laat staan Eddie Munson. Niet elke serie heeft behoefte aan main characters die neervallen links en rechts, zo zijn er al series. Dit is een feelgood 80s homage serie, laat dat toch zo blijven.![]()
Het is een beetje de manier waarop imo. Onbelangrijke personages worden in een kwestie van seconden koudweg afgemaakt, maar als het een hoofdpersonage is wordt dat telkens opnieuw uitgerokken en uitgerokken en uitgerokken om dan uiteindelijk op niets uit te draaien. Dat is kunstmatige spanning die niets toevoegt. Het equivalent van de slechterik die ruim de tijd neemt om zijn kwaadaardig plan uit te doeken te doen aan een schijnbaar verslagen James Bond. Nogal meh, 80s homage of niet.Ik geef ze gelijk !
Ik snap niet waarom iedereen zo zit te wachten tot er iemand doodgaat, what the fuck. Ik ben nog altijd zuur dat Samwise dood is, laat staan Eddie Munson. Niet elke serie heeft behoefte aan main characters die neervallen links en rechts, zo zijn er al series. Dit is een feelgood 80s homage serie, laat dat toch zo blijven.![]()
Goh. Misschien wel, maar er gaan toch wel andere grote personages dood. Carlo Kannewasser, Sirius Zwarts, Perkamentus,... Was toch altijd wel heftig.Eigenlijk wel waar, bij Harry Potter vroeg toch ook niemand zich af wanneer ze nu is Ron gingen vermoorden?