Renegadexxripxx
Well-known member
Ja tuurlijk... maar is ook een beetje logisch hé. Voor x miljoen huishoudens over gans belgië glasvezel gaan voorzien... dat is geen klein werk hé. Dat neemt wel iets of wat tijd in beslag en een enorme hoeveelheid kabels.Ja versta mij niet verkeerd natuurlijk wil ik dat ook. Maar kijk eens naar de kaart van proximus met het gedekte gebied en de geplande uitbreidingen. Dan kan je alleen maar concluderen dat wie in een modaal Vlaams dorp woont de eerste 15 jaar niet moet denken aan glas. Of je moet geluk hebben dat een projectontwikkelaar een eigen aansluiting krijgt en dan kan je misschien gaan onderhandelen mits een fixe oplage.
Proximus pakt uit met 1 Gbps-internet via glasvezel - ITdaily
Proximus introduceert een 1 Gbps-abonnement voor gebouwen die al aangesloten zijn op het netwerk via fiber-to-the-home. Verder zal de provider extra investeren om tegen 2025…
itdaily.be

Wordt nergens tijdens het bestelproces met een woord over gerept en WHY THE FUCK zou ik dat nodig hebben voor een streaming app? Maar goed, ik blijf momenteel nog rustig afwachten. Dan vannacht nog een mail met daarin informatie hoe ik mijn WIGO moet gebruiken. WHY? Dat is toch zo'n oud pack dat niet meer aangeboden wordt? En ik heb toch geen WIGO besteld?