Ze hebben nu van fibernet hier ne blauwe kabel binnen getrokken. Iemand die weet hoe lang het duurt eer ik kan overstappen naar die fiber? Ze zijn hier namelijk nog overal int stad aan het graven voor alle huizen te voorzien. Zou zo snel mogelijk af willen van telenet eigenlijk met hun belachelijke prijzen.
Hier zijn ze ook al komen kijken omdat we in de gemeente de fiber aansluiting gratis kunnen krijgen.
Maar ze zijn nog niet begonnen met de kabels binnen te trekken.
En in de uitleg stond dat je dan contact moet opnemen met de ISP nadat de fiber aansluiting klaar ligt.
Staat toch zo in de brochure die ik kreeg.
Maar ge beseft toch dat zo een fiber abbo minstens even duur zal zijn he?
Link met pijzen aangepast ondertussen, ik had de link voor bedrijven geplaatst.
Ben je op zoek naar een pack met internet, mobiele abonnementen en TV? Met Flex stel je je eigen pack samen. Ontdek nu onze exclusieve promoties.
www.proximus.be
Wel momenteel ook actie waar je 2 maand gratis abbo krijgt:
Op zoek naar een pack met internet, mobiele abonnementen, TV…? Met Flex bepaal je zelf welke producten je toevoegt aan je pack. Ontdek onze interessante promoties.
www.proximus.be
Normaal dus +- 87 euro/maand, met nu een actie +-77 euro. (internet+tv+mobile)
En in de kleine lettertjes staat dat die prijzen binnenkort ook 3 euro stijgen.
Dus zonder die actie en met die 3 euro erbij zal je aan dezelfde belachelijke prijzen zitten als het snelste telenet abbo.
Maar dan wel met nog sneller internet, dat wel.
En ook op de website:
Benieuwd hoe Fiberklaar supersnel internet voorziet in jouw huiskamer? Ontdek hier onze aanpak.
www.fiberklaar.be