Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, staan hier klaar om teruggestuurd te worden.Iemand die die nieuwe 360 wifi pods al heeft uitgetest ?
Zouden ook komen met een nieuwe modem.
Klinkt niet goed..en nooit de reden geweten waarom ze niet werken?Ja, staan hier klaar om teruggestuurd te worden.
Hebben in die 3 maanden dat ik ze kon testen nooit gewerkt.
Dossier geopend bij Telenet, zonder succes.
Heb nu in de plaats X50 Deco's geïnstalleerd, wat ik veel eerder had moeten doen.
Nope, kreeg telkens te horen dat ze het aan het uitzoeken zijn. Denk dat ze het zelf niet weten…Klinkt niet goed..en nooit de reden geweten waarom ze niet werken?
Het is ook nooit goed voor sommige mensen.Vandaag een mailtje dat de wigo 9 naar 18 gig gaat voor de 2 mobiele telefoons, free of charge...
Nu gewoon maar de prijsverhoging afwachten zekers ?![]()
Is perfect goed, maar een reality check doet me dus vermoeden dat dit wel eens kan opslaan, omdat ze er dan een reden toe hebben...Het is ook nooit goed voor sommige mensen.
Iemand die die nieuwe 360 wifi pods al heeft uitgetest ?
Hier ook zonder problemen. Set-up was iets anders want ondanks de handleiding werd er toch een nieuw wifi netwerk gecreëerd. Heb het uiteindelijk zelf in orde gekregen door wifi naa in de app te wijzigen zodat ik de set-up kon voltooien.Iemand die die nieuwe 360 wifi pods al heeft uitgetest ?
Het begint bij het probleem dat je veel te veel betaald voor dezelfde/betere producten van de concurrenten.Wij zijn al jaren klant bij Telenet en nooit grote problemen ondervonden maar ik had toch graag es willen weten wat de problemen zoal zijn bij sommige klanten van Telenet.
Ik ben begin dit jaar overgestapt van particulier naar zakelijke klant, de nummeroverdracht heeft +1 week geduurd. 5 dagen helemaal niet bereikbaar geweest, daarna als tijdelijke oplossing nieuwe simkaarten en nummers gekregen tot de overdracht klaar was.Wij zijn al jaren klant bij Telenet en nooit grote problemen ondervonden maar ik had toch graag es willen weten wat de problemen zoal zijn bij sommige klanten van Telenet.