Telenet - Ervaringen, discussies & vragen

@TRUMP Nog wat groepskorting via het werk als ik voor Proximus ga. Buren hebben Mobile Vikings genomen, die zijn ook erg tevreden.

Ironisch genoeg nu op een hotspot aan het surfen want het Telenet netwerk ligt alweer plat.
Ligt uw netwerk via de kabel ook plat of enkel via wifi?

Want ik had 2 jaar geleden vaak dat mijn wifi wegviel. Bleek toen dat de wifi-antennes van mijn modem defect waren. Was opgelost met een nieuwe modem.

Ze zijn er weer een soep van aan het maken bij telenet.

Ik heb afgelopen maandag na weer een brief op naam van mijn vader in de bus te hebben gekregen opnieuw doorgegeven dan die reeds van augustus vorig jaar overleden is en dat het contract (enkel televisie, compacte signaal) moet overgezet worden op naam van mijn moeder.
Gisteren al bericht dat alles aangepast is.

Maar nu komt het, ik kreeg ook een bericht in mijn account (enkel contract internet), namelijk het volgende.

Je kreeg een uitnodiging om je login over te dragen naar een andere klant. Je login overdragen doe je door op de naam te klikken van de persoon die je heeft uitgenodigd: Mrs. xxxxx

Ik wil mijn login helemaal niet overdragen.

keurige afrekening ontvangen nadat ik heb overgestapt naar Scarlet.

ik krijg een 50 tal euro terug, wegens dat telenet steeds met voorfacturatie werkt.

soit, blij dat ik van die geldrovende mannen van af ben.

Ze zijn er weer een soep van aan het maken bij telenet.

Ik heb afgelopen maandag na weer een brief op naam van mijn vader in de bus te hebben gekregen opnieuw doorgegeven dan die reeds van augustus vorig jaar overleden is en dat het contract (enkel televisie, compacte signaal) moet overgezet worden op naam van mijn moeder.
Gisteren al bericht dat alles aangepast is.

Maar nu komt het, ik kreeg ook een bericht in mijn account (enkel contract internet), namelijk het volgende.

Je kreeg een uitnodiging om je login over te dragen naar een andere klant. Je login overdragen doe je door op de naam te klikken van de persoon die je heeft uitgenodigd: Mrs. xxxxx

Ik wil mijn login helemaal niet overdragen.
Nu kreeg ik een SMS op mijn gsm (mijn nummer dus) ivm het betalen van de factuur voor het tv contract op naam van mijn ma, terwijl dat geregistreerd staat met haat gsm nummer erbij.

Via mail word de factuur wel juist verstuurd op haar emailadres.

Wat een soep is dat daar, kunnen die dan echt niks goed en deftig doen zonder alles constant te verkloten?

Ik ben niet meer zo tevreden van Telenet. Is Scarlet een optie of is dat goedkope brol? Het is voor thuis dus buiten wat internet is dat vooral Netflix. Nooit Digital tv.

Ik ben niet meer zo tevreden van Telenet. Is Scarlet een optie of is dat goedkope brol? Het is voor thuis dus buiten wat internet is dat vooral Netflix. Nooit Digital tv.
Niet tevreden als in teveel betalen voor wat het is? Dan zou je Base internet kunnen kiezen. Dat werkt via het Telenet netwerk.

Laatst bewerkt:
Scarlet is goed tot je iets voor hebt.
Dan zijn ze onbereikbaar of moet je lang wachten op een oplossing.
Heb ik zelf voor gehad. (14 dagen moeten wachten op een andere modem, wegens defect) :thinking:

Is trouwens voor alle goedkopere providers.

Je word rapper geholpen bij Proximus en Telenet.

Ondertussen ligt hier al van rond de middag alles uit, internet én tv. Een storing in de regio die ze zo snel mogelijk proberen op te lossen...

Ik heb hier telenet(CH7465LG-TN modem) waar ik naar een switch ga die dan utps over het huis verdeelt. Altijd goed gewerkt.
Sinds een paar weken valt mijn internet een keer of 5 per dag uit. Telkens een 5 minuten. En dan komt het vanzelf terug. Ik merk dat aan de wifi(van gsm) die geen internet toegang meer heeft, ik merk dat aan telenet tvbox die geen internet meer heeft(utp verbonden) en merk het op mijn laptop, die ook via utp verbonden is. Na 5m is het internet meestal wel weer terug. Iemand een idee?

Iets heel raar is wel dat op mijn macbook, als ik in een teamscall zit. Deze call wel gewoon blijft doorgaan. Terwijl een webpagina laden niet meer gaat op dat moment. Very strange....

Iemand een idee?

Ik heb voor 3 maand een speedboost gekregen na van m'n voeten te maken hebben dat hun aanbod niet meer competitief is tegenover echte fiber. Die 3 maand zijn bijna voorbij en de Proximus fiber is hier nog altijd niet actief voor verkoop.
Nu zie ik dat Telenet kortingen geeft voor nieuwe klanten, maar ik val daar dus buiten. Tenzij ik een mobiel abbo er bij zou nemen. Dan komt internet met speedboost + simkaart voor 6 maand op 53euro. Waar zit het andertje? Anders switch ik daarnaar voor 6 maand en smijt ik die simkaart in de vuilbak. Hopelijk is tegen dan Proximus zijn fiber verkoopsklaar.

Na twee jaar toch weer weg bij hen. Voor min of meer dezelfde bundel betaal ik eerste 6 maand 83€ minder en nadien kleine 50€ (proximus)

Telenet weeral een aanpassing, zat in mijn spam en per ongeluk verwijderd, maar kwam erop neer dat DAZN verdwijnt bij een play sports abbo. Moest iemand die mail ook hebben gehad, wat was de startdatum?

Wij gaan dus waarschijnlijk Telenet sports dus buiten zwieren, genomen omwille van JPL en 1B, dat verdwijnt dan neem ik aan?

Ik ga niet en en doen ze, dan wordt het een dure bedoening. Spijtig, want de occasionele premier lg wedstrijden keek ik dus wel (soms)

DAZN is via een app neem ik aan, kan dat Streamz gewijs bekeken worden via een Telenet tv box?

Telenet weeral een aanpassing, zat in mijn spam en per ongeluk verwijderd, maar kwam erop neer dat DAZN verdwijnt bij een play sports abbo. Moest iemand die mail ook hebben gehad, wat was de startdatum?

Wij gaan dus waarschijnlijk Telenet sports dus buiten zwieren, genomen omwille van JPL en 1B, dat verdwijnt dan neem ik aan?

Ik ga niet en en doen ze, dan wordt het een dure bedoening. Spijtig, want de occasionele premier lg wedstrijden keek ik dus wel (soms)

DAZN is via een app neem ik aan, kan dat Streamz gewijs bekeken worden via een Telenet tv box?
1 juli

Ik ga peis ik voor tv vlaanderen gaan, sebiet eens bellen naar Telenet en naar tv vlaanderen, spaart ons ruwweg 10 euro uit ook nog per maand. Kan iemand nu al bevestigen dat JPL en 1B zullen te zien zijn volgend seizoen?

DAZN is zo onduidelijk als het maar kan zijn, heb je daar maar 2 tv abbos, en de rest aangevuld met betalende packs? Boksen/rally/NFL etc??

Ik ga peis ik voor tv vlaanderen gaan, sebiet eens bellen naar Telenet en naar tv vlaanderen, spaart ons ruwweg 10 euro uit ook nog per maand. Kan iemand nu al bevestigen dat JPL en 1B zullen te zien zijn volgend seizoen?

DAZN is zo onduidelijk als het maar kan zijn, heb je daar maar 2 tv abbos, en de rest aangevuld met betalende packs? Boksen/rally/NFL etc??
Er is ook nog nergens belist dat TVV wel Dazn zou houden. Er zal moeten afgewacht worden op officiele communciatie van ofwel Dazn ofwel TVV

Terug
Bovenaan