Hopelijk is het dat en kan ze daarmee verder geholpen worden.Ah ok dat vermoed ik niet. De kerel was toen vooral heel hard zijn best aan't doen om zo min mogelijk moeite te doen. Eens checken. Thx!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk is het dat en kan ze daarmee verder geholpen worden.Ah ok dat vermoed ik niet. De kerel was toen vooral heel hard zijn best aan't doen om zo min mogelijk moeite te doen. Eens checken. Thx!
Geen idee waarom ik plots 2x 20euro korting krijg i.p.v. 20euro, maar ik klaag niet.Wij hebben al jaren een en ik merk toch geen verschil in kwaliteit.Mail gekregen dat we onze digicorder moeten inwisselen voor zo’n onnozele tv box. Weet er iemand hoeveel mbps die eigenlijk verbruikt?
Vind het wel een stap terug dat een deel van uw internet abonnement nu gebruikt gaat worden voor uw tv.
Hoe zit het trouwens met de kwaliteit? Want ben hier nu via vtmgo app voetbal aan het kijken en die kwaliteit is toch minder dan m’n oude digicorder.
Er zijn toch een aantal nadelen.Niets dan voordelen.
Bijkomend voordeel voor digibox : blijkbaar betaal je nu geen huur voor de digibox want het staat hier bij mij al 2 keer op 0 nu .Er zijn toch een aantal nadelen.
- De digicorder kon je aankopen en verder geen kosten. De TV-box kan je niet kopen en betaal je maandelijks "huurgeld" voor.
- Op mijn digicorder heb ik nog opnames van 2018 staan zonder probleem. Op de TV-box worden opnames verwijderd na 1 jaar.
- Klein detail, op de digicorder heb je een display met het uur of het kanaalnummer. Geen display meer op TV-box.
- Telenet die volop aandringt om de digicorder om te wisselen. Daar zal ook wel een verdoken reden achter zitten.

Televisie zonder internet is niet meer mogelijk zeker?Oma haar oude digicorder kapot.
Nieuwe gekregen, inclusief verplicht internet/wifi om de box te doen werken.
+/-50€ extra kosten/maand
Wordt uitgefaseerd iddTelevisie zonder internet is niet meer mogelijk zeker?
Telenet is toch nooit meer dan €65 per maand? Dan betaalde ze €15 per maand?Oma haar oude digicorder kapot.
Nieuwe gekregen, inclusief verplicht internet/wifi om de box te doen werken.
+/-50€ extra kosten/maand
+/- 68 nu, ervoor betaalde ze inderdaad ongeveer 15 dacht ikTelenet is toch nooit meer dan €65 per maand? Dan betaalde ze €15 per maand?
Nope en dit terwijl ze dit niet eens nodig heeft.Televisie zonder internet is niet meer mogelijk zeker?
Kan je eigenlijk gewoon niet de module kopen? Eenmaal 70 euro was het, en dan gewoon zien dat je kabel of internet erbij moet hebben?Je zou bijna de opties bekijken voor een gratis datakaartje aan haar te geven van iemands abonnement en zo te streamen via een appje.
Maar is nogal omslachtig.