PRQPHET
Member
Dat vond ik ook altijd zo debiel van TN. Vroeger was dat trouwens €35 opleg ipv nu €50. Uit principe vertikte ik het om op te leggen voor iets wat gratis zou moeten zijn. Je huurt de toestellen toch.Ik ga straks ook kijken om over te stappen naar One. Ik vind het wel zuur dat er een TV box inbegrepen zit maar als ik die als bestaande klant wil moet ik €50 betalendit gaat ook niet direct door beperkte voorraad.
Ik twijfel dus om alles op te zeggen en opnieuw aan te vragen op m'n vrouw haar naam, dan krijgen we die sneller en gratis.
De enige winnaars bij al hun acties zijn nieuwe klanten. Maar trouwe bestaande klanten worden NOOIT beloond.
Enfin, ik ben ergens blij dat de bundels eindelijk "interessanter" zijn geworden voor singles.
Van Whoppa naar Wigo, dan Yugo en nu dus ONE.
Ga blij zijn als ik een TV box heb om normaal te zappen en echt op te nemen.
Yugo TV (nu Flow) viel mee maar onderstaande zaken vond ik erg storend:
- random logouts tijdens het kijken van programma's/series. Dan moest ik mij opnieuw inloggen via smartphone en de TV app terug linken met de QR-code. De laatste keer (verleden zaterdag) moest ik de app zelfs verwijderen op mijn Apple TV en opnieuw installeren.
- bij het terug afspelen na pauzeren tijdens een programma begon dit gewoon vanaf 0 en niet waar ik stopte. Irritant -.-
Als ik lees op netweters was het in't verleden nog erger.
Anyway, voor +-€7 extra pm heb ik nu de nieuwe TV-box.
Het enige waar ik op inboet is het wegvallen van Streamz (enkel jammer voor HBO) en een cap op de snelheid vh mobiel internet.
dit gaat ook niet direct door beperkte voorraad.
ondertussen zit ik al 2 formule's achter (whoppa)