Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was mij ook opgevallen.Als ik het goed begrijp ben je nu verplicht om een TV box te huren als je TV wilt en is er geen gratis datasim meer.
Vroeger kon je nog TV Flow kiezen, waarbij je enkel TV kijkt via de Telenet app en je dus geen decoder nodig hebt. Minder zenders, maar dus goedkoper.Kan iemand mij kort uitleggen, is met pakketten heb ik begrepen, en hoe werkt dat enkel tv box huren systeem dat ik hierboven lees, bedoelen jullie daarmee dat de decoders die je gekocht hadden weg zijn gevallen? Of nog iets anders?
Als je tv boxen hebt/huurt , wij hebben er dus meer dan 1, kan je dan wel nog tv kijken via de app? Gaat dit nog dan?Vroeger kon je nog TV Flow kiezen, waarbij je enkel TV kijkt via de Telenet app en je dus geen decoder nodig hebt. Minder zenders, maar dus goedkoper.
Die optie bestaat nu niet meer, waardoor je verplicht wordt om meer te betalen voor TV-pakket met meer zenders + € 2/maand huur voor de decoder.
Telenet is in november 2024 gestopt met de verkoop van digiboxen, digicorders en CI+-modules.Als ik het goed begrijp ben je nu verplicht om een TV box te huren als je TV wilt en is er geen gratis datasim meer.
Dat is al de moeite. Ik denk dat het bij ons ook zo'n korting (tijdelijk) moet geweest zijn. Maar Orange heeft toen zo'n soep gemaakt van die overstap, dat ik 2 weken aan een stuk bijna iedere dag meerdere keren met de klantendienst aan de lijn gehangen heb en dan was het nog niet in orde. Dus Orange heeft nu wel even afgedaan hier.Ik denk eraan om over te stappen naar Orange.
Ik zou van 105 naar 77 euro gaan voor nagenoeg hetzelfde. internet(500/50) en 2 mobiele abo's.
snap ik.Dat is al de moeite. Ik denk dat het bij ons ook zo'n korting (tijdelijk) moet geweest zijn. Maar Orange heeft toen zo'n soep gemaakt van die overstap, dat ik 2 weken aan een stuk bijna iedere dag meerdere keren met de klantendienst aan de lijn gehangen heb en dan was het nog niet in orde. Dus Orange heeft nu wel even afgedaan hier.