Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ook van Wigo naar One gegaan. Ik merk in het gewone gebruik niets van verschil. Enkel als ik eens een game moet downloaden ofzo, dan gaat het iets trager, maar dat boeit mij niet. Ik ben vooral blij met mijn unlimited* 4G op mijn mobiel nummer.Ik zou graag willen overschakelen van wigo home naar telenet one.
Nu heb ik 300 Mb snelheid maar met de One 150 Mb .
Is dat een aanrader of niet ?
Wij zijn gewoon internet gebruikers Facebook ,Instagram ,tik tok en yountube .
Mvg
Same... Ik heb hiervoor eens naar Telenet gebeld en ze konden dat niet voorzien, maar flauw eigenlijk.Ik zou eigenlijk graag Flow gewoon eens testen. Maar da's precies niet mogelijk. Ik lees op netweters dat er wel wat performantieproblemen zijn. Da's nu eens iets waar ik met TVV app nooit problemen mee heb. Een hogere resolutie is nice, maar als je dan met minder stabiliteit zit is het dat voor mij niet waard.

Maak uzelf vooral niks wijs, Proximus en de rest zullen evensnel volgen gezien deze push van het medialandschap komt en niet van de providers.
Enigste dat ik daarop kan zeggen:![]()
Ja tuurlijk, in de loop van 2022 heeft iedereen het vlaggen volgens mij. Vermoedelijk daarna of zelfs tegelijk volgen de standalone streaming apps van VRT, VTM Go, etc...met deze zever.Maak uzelf vooral niks wijs, Proximus en de rest zullen evensnel volgen gezien deze push van het medialandschap komt en niet van de providers.
Het was ofwel dit, ofwel elke zender met een eigen streamingplatform waardoor providers volledig buitenspel worden gezet.
Zoals ik net ook al poste in het ergernissen-topic: Het gaat niet niet om het "niet kunnen doorspoelen" van de bestaande reclameblokken in de opname, maar wel om een extra minuut (niet doorspoelbare) reclame die voor de opname wordt afgespeeld, maar eenmaal de opname van start gaat kunt ge wel gewoon alles (inclusief reclameblokken) doorspoelen zoals nu het geval is.
Enigste dat ik daarop kan zeggen:![]()
Vroeger kon je enkel live kijken EN niets doorspoelen.Je kan je wel beginnen afvragen waarom we dan nog allerlei abonnementskosten moeten betalen voor klassieke tv?
Is dit weer een situatie waar men al het geld wil verdienen ipv wat geld?
Eerst gaan ze wat wachten en klanten ban telenet afsnoepen.Maak uzelf vooral niks wijs, Proximus en de rest zullen evensnel volgen gezien deze push van het medialandschap komt en niet van de providers.
Het was ofwel dit, ofwel elke zender met een eigen streamingplatform waardoor providers volledig buitenspel worden gezet.
Werkt inderdaad perfect, ze bedoelen gewoon het intern netwerk.Ik sta op het punt om een Nvidia Shield aan te kopen om Android TV te kunnen kijken in combinatie met Telenet Flow. De reden dat ik een Nvidia Shield zou nemen is ondermeer omdat er een LAN aansluiting op zit. (de Xiaomi dat Telenet "aanraadt" is WIFI only). Ik lees nu echter op de Telenet website bij de hulp artikelen (een beetje pro actief van me) "
"Aanmelden bij op Android TV Lukt niet" Check je wifi-netwerk. Android TV en Apple TV werken alleen via een wifi-netwerk, niet via 3G of 4G."
Waarschijnlijk gaan ze hier wat te kort door de bocht? Als ik die Nvidia Shield zou inpluggen rechtstreeks op de modem via een LAN kabel (zoals bv een PS4), dan zal die Telenet Flow op Android TV toch waarschijnlijk ook gewoon werken?
Niet volledig.Is flow hetzelfde als Telenet tv?
Die laatste kan je op shield installeren als beta.
Als dat kan, vliegt de digibox hier de deur uit.
Ah sorry, ik doelde op de telenet tv app op android. Maar ondertussen gezien dat er een telenet tv flow app is voor op nvidia shield dus ik heb een antwoord.Niet volledig.
Flow bevat maar 14 zenders (vrt, vtm, vt4, en telkens hun aanverwanten, en een paar franstalige zenders), aangevuld met de extra betalende zenders die je eventueel neemt (zoals bijvoorbeeld Play Sports). Je hebt geen opname mogelijkheid, maar wel 7 dagen terug kijk TV. En vermits het streaming is hangt de kwaliteit af van de stabiliteit van je internet verbinding. Eigenlijk is het een vervanging voor het vroegere Yugo TV.