Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik het goed begrijp heb je vorig jaar een extra product genomen, stond die tot nu toe niet op jouw rekening en werkte die wel, maar sinds die booster staat hij nu wel aangerekend. Klopt mijn analyse?Hmm toch bizar, begrijp er niks van. Heb vorig jaar rond deze periode TV abonnement afgesloten met een tv box van telenet.
Dat is inderdaad die meerkost die ik nu zou moeten betalen.
Echter heb ik gans het jaar niks betaald van die abonnementskost, wel tv kunnen zien.
Het lijkt me dat je de huur van de tv-box hebt aangerekend gekregen, maar dus niet van het tv-abonnement (de kabeltelevisie of integan van vroeger).efkes historiek erbij gehaald:
november 2020: basic internet 28.60
--> aanvraag voor basic internet + televisie (nieuwe prijs: 56.47 : internet + huur + abb)
december 2020: basic internet 28.60
januari 2021: basic internet 28.60 + huur 9.15 (slaat op maand december) + huur 9.46 (huidige maand)
februari 2021: basic internet 28.60 + huur 9.46
...
nu vraag ik de wifi booster aan en krijg ik een overzicht.
Daarbij staat : Je koos voor digitale TV in HD (18.58eur)
Vandaar dat ik wat uit de lucht val. Ik heb tv & heb geen extra 'dienst' gekozen. Ik heb wel een TV-box ipv een digibox. Maakt dat verschil?
Eerste factuur moet ik wel nog ontvangen

Och, 432 euro in uw zak gestoken én op een gegeven moment draait dat proces door de één of andere trigger toch een keer. Niet mee inzitten.miljaar![]()
Wifi nijpt altijd erg af ja, en natuurlijk nog verschillende resultaten bij verschillende mensen vanwege de invloed van elementen in je huis en de gebruikte hardware en setups.Ik heb deze week een Acces Point van Telenet geïnstalleerd op ons nieuwe verdieping om ook daar betere Wifi te hebben.
De ontvangst is nu in alle ruimtes daar goed, maar ik merk wel dat de snelheid in het algemeen lager is dan die van de andere modem op de benedenverdieping (ook gewoon eentje van Telenet). Onder haal ik 130-140Mbps, boven is dat 50-60Mbps.
Is het normaal dat zo'n Acces Point niet dezelfde snelheid haalt en wat kan hier invloed op hebben?
Ik heb ergens een verkeerd bedrag gepakt.Geen idee hoe je aan dat bedrag komt.
10 maand à 18.58 eur niet betaald. Dat is het resultaat.
FtfyOch, 185,8 euro in uw zak gestoken én op een gegeven moment draait dat proces door de één of andere trigger toch een keer. Niet mee inzitten.

Als nieuwe klant ga je de momenteel geldende promoties krijgen, dus da's misschien een betere optie?Aangezien mijn vriendin als zelfstandige gaat beginnen, rade de boekhouder aan om alles op haar naam te zetten.
(telenet, stroom/gas, water,..)
Kan ik dan best naamswijziging doen bij telenet of beter 'nieuwe klant'?
Zit nu nog met whoppa fiber 200. (€86/maand)
Blij dat ik daar geen tv heb genomen. Wat een zever.
Het kan altijd zijn dat je dropkabel (van aftakpunt op straat tot aan de modem) niet 100% OK meer is en je daardoor verlies hebt.Ik merk sinds enkele dagen op dat de digitale tv veel meer blokskes produceert op het scherm (van dichtbij bekeken uiteraard)
Ik zie die zowat bewegen, en deze vormen een soort van digitale waas
Iemand enig idee of ze bij die veranderingen (overschakeling naar digitaal ipv analoog ervoor) het signaal hebben veranderd??
Ik zie zelf bovenaan een soort van band waar het erger is dan in de rest van het beeld
Ik voeg een foto toe, maar het is moeilijk om dit in beeld te brengen :
![]()
Ik weet niet of dit zichtbaar is, maar het bovenste deel van het scherm heeft een soort van horizontale band, die pixels daarbij lijken feller en minder fel te schijnen, waardoor het de indruk geeft dat ze bewegen
Ik vind het net wel handig eigenlijk.Blij dat ik daar geen tv heb genomen. Wat een zever.