Telenet - Ervaringen, discussies & vragen

Mijn schoonpa is serieus gekloot met die login. Hij heeft nooit de moeite gedaan om een nieuwe te maken ipv die a123456 en kan nu niet meer aanloggen. Via mijntelenet kom je eigenlijk gewoon in een cirkel terecht: paswoord vergeten? -> we sturen je een mail!, je wil een nieuwe login maken? -> we sturen je een mail! Paswoord van je mail vergeten? -> Geef hier je login in!
Al een paar keer met helpdesk aan de lijn gehangen, maar ja "we zijn bezig met een nieuw systeem, we kunnen er nu niets aan doen." Het is ondertussen een maand aan de gang en voor die mens was dat zijn mailbox, +100 contacten ingegeven en zo....
De klacht naar de ombudsdienst telecommunicatie is ook vertrokken, maar daar is hij op zich nu niets mee.

Wanneer ik vandaag naar de smartphone toestellen link ga springt dat na een paar seconden automatisch naar de website van Base…

Dat "nieuw systeem" is tot op vandaag nog erger aan worden heb ik de indruk.. daarnet eerst bijna 5 min naar hun bandje luisteren met verontschuldigingen ivm de interne veranderingen en dan te horen krijgen dat ze niet veel kunnen doen voor mijn issue op dit moment... thats it. :biglaugh:

(Activatie TIP korting van het werk dat niet werkt)

Als je naar mijn telenet surft ziet die pagina er ook al weken uit alsof we terug zijn in 1994...

Ga eens mogen contact opnemen met Telenet alles werkt hier, behalve een opname herbekijken lukt niet ik durf zo ook geen film te huren.
Alles is via kabel direct in mijn digibox.

Lijkt me op geen signaal van internet te hebben.

Kijk is in uwe menu naar het signaal. Instellingen en dan info of systeem ofzo, en daar eens kijken, ik heb de tv box en daar kan je verbinding checken onder diagnose

Ga eens mogen contact opnemen met Telenet alles werkt hier, behalve een opname herbekijken lukt niet ik durf zo ook geen film te huren.
Alles is via kabel direct in mijn digibox.
Buren hadden hetzelfde probleem na het krijgen van een nieuwe modem. Zelfs al werkte hun internet, de interactiviteit op de digibox werkte niet. De modem bleek ook niet gelist op hun account, daar stond de oude nog actief. Probleem lag bij Telenet zelf, die de modem nog moesten 'activeren' aan hun kant.

Maat van me heeft nu ongeveer hetzelfde voor na een verhuis. Nieuwe modem, maar niet 'actief'. En weer maar wachten..

Nog iemand last van "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw." bij het beheren van de modem via Mijn Telenet?
Krijg dit nu al een ruime tijd (>2 weken) en bij andere mensen lijkt het wel (soms) te werken. Nogal vervelend dat ik niets kan aanpassen van port forwards etc.

Nog iemand last van "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw." bij het beheren van de modem via Mijn Telenet?
Krijg dit nu al een ruime tijd (>2 weken) en bij andere mensen lijkt het wel (soms) te werken. Nogal vervelend dat ik niets kan aanpassen van port forwards etc.
Dikwijls, maar na een refresh werkt het hier wel terug (voor even).

Ik krijg geen facturen meer, maar geld gaat wel via domiciliëring van mijn rekening. Wanneer ik factuur zelf van mijn telenet wil halen krijg ik foutmeldingen. Ik heb die facturen nodig voor mijn boekhouding.

Ik krijg geen facturen meer, maar geld gaat wel via domiciliëring van mijn rekening. Wanneer ik factuur zelf van mijn telenet wil halen krijg ik foutmeldingen. Ik heb die facturen nodig voor mijn boekhouding.
Kan hier thans via gsm gewoon de pdf’s afhalen. Net ff gecheckt want heb ze ook nodig voor men boekhouding

Als de potten choco en de eieren de lucht in gaan qua prijs hoor je niet zoveel geklaag. Wat is er hier anders? De duopoly en het gebrek aan concurrentie?
Zij het niet dat dit een jaarlijkse, of zelf 2 keer per jaar terugkerende trend is, los van inflatie, ze kunnen het nu zo wel benoemen...

En ik weet niet of ge recent nog naar de klantendienst hebt moeten bellen? Meer dan een halfuur om binnen te geraken

Ik ben ook van plan om te veranderen na zo veel tijd. Welke provider is betrouwbaar? En maakt nog gebruik van de Telenet kabel?

Orange: downloadsnelheid van 150 Mbps en uploadsnelheid van 7,5 Mbps of 15 Mbps "zonder" downloadlimiet. €46 per maand. Als je €15 nog bijbetaalt heb je 400 Mbps down

Ik heb vorig jaar de omschakeling gemaakt. Zelfde hoofdkabel als Telenet, hun modem hangt op dezelfde plaats.

Lang gewoon bij Telenet gebleven omdat "het werkt" en ik geen genoeg heb aan Proximus hun 100Mbps down abo's (er ligt hier geen glasvezel in de buurt en het zal waarschijnlijk nog jaren duren).

Het is nog altijd veel geld in mijn ogen, maar als ik snel-snel iets wil downloaden op playstation/steam/torrents vind ik het gewoon fijn om met 400 Mbps het snel binnen te halen. :p

Lang niet iedereen heeft die hoge snelheid nodig (voor alle duidelijkheid), kijk naar je eigen noden eerst.

Edit: kan wel zijn dat ik terug de switch maak naar een ander. :D Ik heb een gsm-abo bij Orange en met een promotie leek het goedkoper te zijn, maar eens die promo afloopt en Orange hun prijzen ook opgeslagen zijn.... Misschien toch eens kijken of Mobile Vikings of dergelijke iets deftig aanbiedt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan