Tennis

Het moet van Malisse komen in Antwerpen, enige Belg die een match kan winnen :D
Eigenlijk wel affronterend voor de andere Belgskes ... misschien moeten ze harder werken?
Anderzijds kan Malisse nog steeds een aardig stukje tennissen. ;)

Mocht het voor Harris straks op een 3-setter uitdraaien tegen Struff, dan zie ik ze gewoon w/o geven
Voor Malisse is het toch al 'mission accomplished', hij heeft zich weer eens getoond aan het grote publiek
Wel straf dat veel zogenaamde tennisliefhebbers niet eens wisten dat hij Harris coacht, is toch al meer dan 2 jaar intussen...:D

2 korte setjes dus komt wel goed ;)
Dodig-Melo wordt wel een uitdaging...
Hoewel die niet eens zoveel jonger zijn dan Malisse

Haha zalig.

Hij is toch ook wel een voorbeeld voor de jongeren. 41 jaar, maar ondanks een iets minder strak lichaam, ziet Malisse er toch nog behoorlijk afgetraind uit. Hij heeft zich niet helemaal gaan, en dan zie je dat hij ondanks zijn leeftijd nog wel een paar matchen op een redelijk niveau kan spelen hé. (Wél een immens verschil met een héél seizoen het ene na het andere toernooi spelen).

een combinatie van Malisse zijn talent en Goffin zijn degelijkheid en we hadden een grandslam winnaar :p. Zijn degelijkheid van in t verleden he :unsure:

Ik heb altijd de indruk gehad dat Malisse een Grandslam in het enkel had en misschien wel moeten winnen. Talent had hij genoeg.
Uiteindelijk is het dan wel geluk in het dubbelspel.

Ergens wel grappig dat Malisse die er vroeger toch te weinig voor gedaan heeft om echt de top te bereiken, er nu zo fit uitziet :tongue:. Het verschil is nu wel dat hij totaal niet onder de druk speelt en zich gewoon goed amuseert.

Bergs vandaag nog naar Dubai gevlogen voor Tie Break Tens, ik had er nog nooit van gehoord... Gewonnen van Dustin Brown, Gael Monfils en in de finale 11-9 tegen Taylor Fritz. Voor $137.000 drie (super) tiebreaks spelen... niet slecht verdiend vandaag! :)

Bergs vandaag nog naar Dubai gevlogen voor Tie Break Tens, ik had er nog nooit van gehoord... Gewonnen van Dustin Brown, Gael Monfils en in de finale 11-9 tegen Taylor Fritz. Voor $137.000 drie (super) tiebreaks spelen... niet slecht verdiend vandaag! :)
HLN'er: Bergs is stapelgek! Wie vliegt er nu nog even snel naar Dubai om 3 annozele tiebreaks te spelen.
Bergs: Wat is uw jaarsalaris als ik u vragen mag? :rofl:

Hoe zijn ze bij hem uitgekomen? Iemand die afgezegd heeft en dan de eerste geweest, uit een lotje dat men getrokken heeft, die de telefoon opnam? :coolbrows:

Blijkbaar heeft Monfils hem gebeld donderdag om te vragen om mee te doen (zegt hij in zijn speech achteraf, zie link hierboven)

De Loore wint vanuit kwalificaties de M25 in Toulouse 👍
Terechte keuze om eerst weer wat ITF25 te spelen ipv de Challengers

Om één of andere reden is dit tornooi helemaal aan mij voorbij gegaan... :thinking: Maar echt goed voor hem, verstandig om ITF25 te spelen. Zo kan zijn ranking wel rustig weer opbouwen.

Ondertussen heeft Van Uytvanck aangegeven om geen Fed Cup te spelen om zich volledig te focussen op WTA tornooien. Volgens mij ligt de 'tijdelijk' breuk met Minnen eerder op de maag. In Tenerife hebben ze elkaar blijkbaar heel de tijd kunnen ontlopen, maar dat ligt moeilijker in de Fed Cup...

Ooit top-10 bij de junioren en hij stond op de rand van de grote doorbraak enkele jaren geleden ..
Blijkbaar 7 verschillende operaties de laatste jaren als ik de krant lees?

Zanevska ITF toernooi gewonnen en voor het eerst in de top-100.
Zo hebben we nu 4 vrouwen in de top-100. Niet slecht voor een klein landje.
De vrouwen doen het zo véél beter dan de mannen.

Minnen gisteren top gespeeld en vandaag redelijk maar verliest vandaag nipt. Mertens was vandaag echt niet goed, zelfs in set één al niet. Heeft dit seizoen toch amper of niet haar beste niveau gehaald imo laat staan dat ze vooruitgang geboekt heeft.

T zal geen Billie Jean King Cup worden (wat was er mis met Fed Cup :( )

Terug
Bovenaan